part 3

32 3 0
                                    

Minyoung berjalan menuju ke sekolah sambil tersenyum riang.dia lihat rmai sngt kwan2 sekelas dye berkerumun kat situ.

"Knape tuh ea?nk tngoklah"minyoung segera menolak utk mara ke depan.dye xsedar yg dirinya sudah terlalu kehadapan menyebabkn orng yg sedang berkerumun itu memandangnya dengan marah.

"Heh..mianhae"minyoung memandang kehadapan dan melihat seseorng yg dia kenali,matanya terus sahaja membulat.

Lelaki itu menarik minyoung dan berkata,"dia yeoja chingu saya..dh2 pegi masok klas"

Minyoung memandang lelaki itu dengan muka yg marah."apa yang awak cuba buat ni??!!yash!jinjja pabo-ya!"

"Alah sorry lah,aq rimas lah ngn dyorng,so...start to know each other from now on?"lelaki itu hanya smirk..smirk tuh cenggini"😏"ye anak2
Haish!ngek lah!"minyoung menghentakkan kakinya tanda protes dn bergerak menuju ke kelasnya.

"Weyh,aq xtau plak yg kau dh knal sunbae tuh,siap jdy yeoja chingu lgy tuh!"jae hae berkata smbil menunjukkan riak terkejut

"Erghh!lantak dye lah!"minyoung malas mahu melayan.

"Lah weyh,knape ni?kau x suke jimin sunbae tu ke?*yeshh dh kuar hero*

Blom sempat minyoung menjawab,cg dah masuk kelas."kita cakap nnti jelah"

Setelah matapelajaran itu,wktu rehat pun tiba~sewaktu minyoung hendak bergerak keluar bersama rakannya,dia ditarik di dalam dakapan seseorng><

Minyoung mendongak memandang lelaki itu.lelaki itu terus sahaja berkata,"pinjam kawan korng ni skejap tau..bai"dye terus melepaskan dakapan itu dn menarik tangan minyoung menuju ke suatu tempat yg agak sunyi.

"Kita buat apa kat sini?"minyoung yg kebingungan terus sahaja bertanya.

"Disebabkn kau ni yeoja chingu aq,jdy kau mesty kenal aq kn?mlm ni aq nk jumpe atau nme spesifik skit,date"jimin hanya menjawab smbil membuat muka kosong.

"Eh sesedap hati awak je atur semuanya kan?SAYA TAK NAK KELUAR DENGAN AWAK!"sejibik2 ayat itu dikeluarkan.

"Protes2,cium kang"mendengarkan ayat itu sahaja terus membuatkan minyoung senyap.

"Dah,jom blik kelas"minyoung hanya menurut dn berlalu pergi.

[[COMPLETED]]Just Leave MeWhere stories live. Discover now