part 2

36 4 0
                                    

Minyoung mencelik matanya kerana sinaran matahari yg terik itu.dia segera melihat jam locengnya.

"What?dh pukul 8??!!aq kene siap!arghh!!"minyoung terlupe tentang kakinya yang sakit.

Ommanya yg mendengar terus sahaja menuju ke biliknya.

"Knape anak omma ni,kmu rehat je..esok bru pegi skolah ye?makan makanan yg omma sediakan tuh"

"Arasseo omma"

Setelah selesai makan,dia hanya membuang masa dngn menonton televisyen dn tidur.masa telah menginjak ke pukul 2 petang.

Tiba2 sahaja die trdengar riuh dri bawah.dia cube untuk bangun tetapi biliknya seolah olah dirempuh oleh raksasa

"Yah minyoung!gwenchana?kau ni kan x hati2 lah!"kwan baiknya jae hae,shin hye dan min ah serta Hana terus sahaja meluru kearahnya.

"Hey,aq xmati lagylah!xyahlah over sngt"

"Omma kau kata ade lelaki hensem slamatkn kau,yeke?"min ah menanyakan soalan itu.

"Eo?hensem ke?entahlah"

"Klau kau nk tahu,ade sunbae bru masok kat skolah kita.hensem gila weyh!dye siap ade fanclub lagy" jae hae pula mencelah perbualan itu.

"Wow,xsngke hebat sngt sunbae tu"

"Yesh,hbat sngt!"Hana yg terdiam sedari tadi mencelah.

"Kau dtng tau,esok.stalk sunbae tuh,hahaha"shin hye hanya ketawa selepas berkata.

"Erm..kitaorng blik dulu lah ye?jumpa esok^^"setelah itu mereka pun pulang ke rumah masing2.

"Hmm...agaknya mcm mnelah rupa sunbae tuh ea?x sbar nk pegi skolah esok,agagaga"

[[COMPLETED]]Just Leave MeWhere stories live. Discover now