2. Bölüm

1.1K 86 83
                                    

(Arkadaşlar klasik olmasın diye olaya Lydia karıştırmıyorum)

Erica'ya aşık olmuştu, en yakın arkadaşıma. İkisini okul bahçesinde görmüştüm, fazla samimi bir şekilde. İlk başta anlamamıştım samimiyetlerinin nedenini. Ama iki gün sonra Erica yanıma gelip "Stiles'tan hoşlanıyorum Malia" dediğinde tüm dünyam başıma yıkılmıştı. Erica, beşinci sınıftan beri en yakınım olan kişi bana ihanet etmişti.

"Ondan hoşlanıyorum Malia, üzgünüm. Sana bunu yaşatmak istemezdim"

"Ne var biliyor musun? İkinizinde canı cehenneme. Onunla yaşadıklarımı bildiğin halde onunla olacaksın hah?"

"O artık seni sevmiyor Malia, beni seviyor. Bunu kabullenmelisin"

İşte en çok da bu koymuştu, o artık seni sevmiyor... Bu kadar kolay bitebilir miydi bir aşk? Söylenen sözler askıda kalmıştı, beni bir hurda yığınına çevirip defolup gitmişti hayatımdan. Yanına en yakın arkadaşımı da alarak...

Ayaklarım tutmaz olduğunda yanımdaki birinin koluna tutunmuştum.

"Hey iyi misin?"

Kafamı kaldırıp bana gülümseyen Scott'a baktım öylece.

"Stiles ile mi ilgili, ayrıldığınız duydum da?"

"Yaşadığım her şey Stiles ile ilgili"

"Gel otur şuraya" dedi Scott elimden tutarak. "İyi gözükmüyorsun"

"Sanki biri beni klozete atmış da üstüme sifon çekmiş gibi hissediyorum Scott, bu normal mi?"

Scott kafasını olumlu anlamda salladığında gözümden bir damla yaş akmıştı.

"Bak Malia, Allison beni bırakıp gittiğinde sanki tüm omurlarım kırılıyor gibi hissetmiştim. Astım nöbetleri geçirip odamdan çıkmamıştım. Ama sonra karşıma Kira çıktı, o çekik gözleri ile girdi hayatıma ve Allison'ı unutmamı sağladı. Tamamen silinmedi hatırası ama acı artık eskisi kadar kötü değil"

"Sorun da bu Scott, o başkasını buldu ve mutlu. Ben ise başkasını bulmaya hevesli olamayacak kadar bokun içine battım. Bir daha aynı hataya düşüp biriyle olamayacak kadar yaralandım. Siktiğimin hayatında yolunda giden hiçbir şey yok."

Scott'ın yanından kalktığım zaman beni durdurmamıştı. Haklı olduğumu biliyordu çünkü.

---Bölüm Sonu---





Don't Let Him Go (Stalia)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin