Do Vánoc zbývá: 6 dnů
Ahoj jsem Scharlotte, je mi 16 let a tohle je můj deník. Jak můžete vidět je pátek a já trčím v hodině matematiky a nudím se. :-(
Nemůžu se dočkat Vánoc!! Celý den nemyslím na nic jiného!!
No samozřejmě, že myslím i na něco jiného než jsou Vánoce, ale neřeknu vám na co, to si uhádněte sami. :-D Já vám pouze prozradím, že je to osoba, která se mnou chodí do třídy je strašně hezká a roztomiloučká, ale bohužel se spolu moc nebavíme. :-(Dobře, dobře řeknu vám kdo to je, abyste si nemysleli, že jsem kdovíco!! Jmenuje se Denis a chodí se mnou do třídy. Je mu 17 let a strašně moc si přeju, aby se mnou chodil, ale bohužel nám v tom brání jedna
holka - má rivalka - Bethany. Je strašně hezká a cool a prostě o mnohem víc zajímavější než já a hlavně se pořád kolem Denyho motá a dělá na něho ty svý očíčka!! Někdy mám nutkání jí jednu vrazit, ale naštěstí jsem to ještě nikdy neudělala, protože kdybych to opravdu udělala, tak mé šance u Denyho klesnou na minimum. No neříkám, že teď mám u něho nějaké šance, ale myslím si že tam aspoň něco je a pokud ne tak je to hodně špatný, protože bez něj nemůžu žít!
Trošku jsem odběhla od tématu, ale to se mi stává celkem často. :-DKonečně zvonííí a nudná matika končí, ale vůbec netuším proč se raduju!! To byste chtěli vědět proč co? Chtěli? Cooo? Tak jo řeknu vám to. Další hodinu je němina a píšem slovíčka, ale to není nic proti tomu, že Deny a Beth mají fráninu ACHJOO! O důvod víc aby Bethany dělala na Denyho ty svý ňuňu oči jak tomu říká Luky (Luky - pravým jménem Lukáš, ale nikdo mu neřekne jinak než Luky nebo Lukyn - je můj spolužák a Denyho nejlepší kámoš. Strašně miluje Bethany, ale ta ho nechce ta chce někoho jinýho a zkuste hádat koho!) :-( Říkala jsem si, ale že by se toho dalo využít, ale to už je teď jedno.
Písemka dopadla asi dobře teď sedím ve studovně po dobrém obědě a čekám na své dvě kámošky Lucy a Katy (s Lucy a Katy se znám od té doby co nás všechny tři přijali na Denvillskou střední školu. Lucy i Katy je 16 let tak jako mně. Všechny tři jsme nezadané i když Lucy si pořád píše s nějakým klukem, takže to pro ni vypadá nadějně :-D). Podívám se jestli holky už nejdou, ale vidím, že ne. Místo nich vidím Beth jak jde s Denym a do ucha mu něco šeptá. Co mu asi může šeptat? Z přemýšlení mě ovšem vytrhne jakýsi vřískot. Jsou to Lucy a Katy, které se teprve teď vrátily z oběda. Lucy s Katy chodí taky na fráninu a tak mi můžou přinášet nejrůznější drby o Denym a Beth. „Tak jdem domů holky?" navrhnu a obě souhlasí. Tak se jdem dolu do šatny oblíct. V aule potkám Denyho, ale tentokrát bez Bethany. Stojí tam jen tak sám a tak se ho zeptám: „Na koho čekáš?" on se na mě jen tak letmo podívá a odpoví: „Čekám na Lukyho" a odvrátí oči ke dveřím do šatny kde stojí Beth, která je právě obletována Lukym a tváří se znechuceně. Radši se s holkama sebereme a jdeme na autobus. Cestou mi vypráví jak spolu Deny a Beth na fránině seděli a cukrovali spolu. Luky se na Denyho prý jen závistivě díval a myslím, že jim to kamarádství na život a na smrt už dlouho nevydrží.Dojela jsem domů a dala si horkou vanu než se vrátí ségra Nikky. Nikky je 11 let a už je to strašná mrcha. Nemyslím jako, že by byla opravdu ta nejstrašnější ségra na světě, ale poslední dobou se to s ní nedá vydržet! Je opravdu hrozná!! Ještě, že je zítra sobota. Po dnešním dnu na víc fakt nemám! Jsem strašně unavená a do toho se navíc v 17:00 vrátí domů ta kvočna Nikky a ještě si s sebou vezme posilu, její nej kámošku Rebecu. Tak radši vezmu naši fenku kokršpaněla Roxy a jdu s ní ven. Bloudím si tak po parku když tu najednou zahlédnu Denyho jak sedí ne lavičce a hledí do mobilu. Zvedne oči a uvidí mě! Najednou se mi v krku udělá knedlík. Jde ke mě! Co mám dělat? O.K. hlavně se tam nebudu dívat a tak se otočím jako bych ho neviděla. Už jen slyším jeho slova: „Scharlotte? Jsi to ty?" otočím se a uvidím ty jeho sladké oči. „Ahoj! Jo jsem to já. Co tu děláš?" řekla jsem roztřeseným hlasem. Pak jsme si šli sednout na lavičku a povídali si. Domů jsem se vrátila až asi někdy v devět a máma se samozřejmě zlobila, ale já jí vysvětlila, že jsem potřebovala vypadnout, protože s Nikky a Rebecou se to fakt nedalo vydržet!! A protože jsem strašně unavená jdu si lehnout zítra mě toho čeká hromada.
Tak tohle je první kapitola.
Pokusím se vydávat kapitolu za den. Předem děkuji za votes a komentáře - potěší. Zítra čekejte další díl!
ČTEŠ
Deník
RomanceTohle je deník Scharlotte, které je 16 let a chodí spolu se svými kámoškami Lucy a Katy na Denvillskou střední školu. Tajně miluje svého spolužáka, který se ale líbí také její rivalce Beth. Dopadne to všechno dobře? Najdou Scharlotte a Denis k sobě...