Po včerejším večírku se mi vůbec nic nechce! A už vůbec ne jít zařizovat svatbu! No, ale musíme to zařídit.
Po tom co všichni odešli a po mém problému s žaludkem jsme se sbalili a jeli jsme do svatebního salonu.
Tam nás všichni obskakovali a ptali se jestli sedíme pohodlně atd. Vybrala jsem si krásné princeznovské šaty. Přesně tyhle:
Ještě, že tam nebyl Denis, protože když ženich vidí nevěstu v šatech před svatbou nosí to neštěstí. Odvedl si ho nějaký pán. Říkal, že jdou vybrat oblek, ale podle toho co jsem slyšela, šli spíš probírat svatební noc. No a abych se vrátila k těm šatům. Jak jsem říkala jsou krásné, moc krásné jako pro princezny! Jsou bílé a mají korzet. Jsou prostě nádherné!!!
Ze salonu jsme odešli asi v 11:30. Ve 14:00 jsme měli naplánovanou ochutnávku dortů a tak jsme se rozhodli zaplnit čas obědem v restauraci. Deny si objednal steak, já jen zeleninový salát a limču. Deny si dal samozřejmě jako správnej chlap pivo. Vzhledem k tomu, že nás čekala ochutnávka dortů jsem toho moc nesněla. Deny se ale pořádně nadlábnul.
Po obědě jsme vyrazili na ochutnávku. Nejvíc nám oběma chutnala čokoládová a jahodová náplň. Cukrářka nám říkala, že zkusí dort nějak navrhnout a pošle nám jeho návrh na email. Celkem jednoduchý. Pak jsme jeli domů. Zbytek dne jsem strávila pod dekou u telky. Ještě, že máme ve škole letní prázdniny. Jinak bych to všechno dohromady nezvládla!
Druhý den jsem dostala na email návrh dortu. Vypadal přesně tak jak je na obrázku nahoře. Shodli jsme se na tom, že je super. No tak máme aspoň jednu věc z krku! Odpoledne jsme s holkama vyrazily na kafe a zrmzku. Málem jsem pak nedošla domů, protože se mi zase udělalo blbě. Nevím co to se mnou je! Asi jsem snědla něco špatného nebo mám střevní chřipku.
Během dvou týdnů jsme pak dořešili termín a místo konání svatby. Svatba bude 13.8. 2019. Budeme ji mít na zámku a zbytek vám už neprozradím...
Je tu nová kapitola! Hurá!!! Je o dost kratší než normálně moje kapitoly bývají. Pokud byste chtěli vedět proč tak proto, že se mi nechtělo dávat přípravy a svatbu do jedné kapitoly. Takže budou dvě kapitoly, ale kratší. :D
Jinak blížíme se k 400 přečtením! Plánuju, že za 500 bude nějakej speciál. Ještě nevím jakej, ale něco vytvořím. :D Tak a teď mi zbývá jenom napsat díky za Votes, Přečtení a Komentáře! A u další kapitoly Ahój!! :D
ČTEŠ
Deník
RomanceTohle je deník Scharlotte, které je 16 let a chodí spolu se svými kámoškami Lucy a Katy na Denvillskou střední školu. Tajně miluje svého spolužáka, který se ale líbí také její rivalce Beth. Dopadne to všechno dobře? Najdou Scharlotte a Denis k sobě...