Čtvrtek 24.12. 2015 z pohledu Katy

68 4 2
                                    

Dávám sem kapitolu na přání. Je pro nobodysk. Tak ať se líbí! :D

Dneska je ráno jako každý jiný, až na to, že jdu dneska s Lucy, Michaelem, Scharlotte a Denisem na brusle. Přijde tam i Thomas. Moc se na něj těším.

Jak bude vypadat můj outfit? Hodně mi na něm záleží, protože zam bude Thomas. Vezmu si na sebe černé zateplené legíny, modré tričko s logem THG pod něj si vezmu bílou sportovní podprsenku a na něj si dám tyrkysový pletený svetr (ostatně, tyrkysovou mám nejradši a tak se v ní i dobře cítím). Na to si dám černý kabát. Na nohy si obuju zateplené kotníčkové tenisky a můžu vyrazit! Moment ještě brusle. Ty jsou bílé, ale doufám, že pod stromeček dostanu tyrkysové! :D Ouha nestíhám! Za tři minuty mi jede autobus, ale naštěstí mám zastávku hned před domem.

Ani nevím jak se nám podařilo sejít se. No, to je jedno. Každopádně právě teď jedem na zimák!! Joooo! Všechny tři se těšíme, aspoň myslím. Scharlotte je nějaká divná. Nevnímá, jenom čučí z okna autobusu na zasněženou krajinu. Achjo! Má s Denym v poslední době starosti, ale já nevím jak jí mám pomoct. Kdybych to věděla tak už to dávno udělám, ale takhle? To se nedá! Radši ji s Lucy necháme být a budem probírat, co já vím třeba Michaela.

Konečně vystupujeme z autobusu a jdem za klukama. No vida Scharlotte se rozzářila jak sluníčko! To dělá Deny. Vždy když ho vidí se takhle usmívá. „Ahoj!" odpovíme všechny tři na pozdrav. Přijde mi, že se kluci k sobě chovají až moc přátelsky. Jako by se znali! „Moment, vy se znáte?" zeptám se. A hned obdržím odpověď. „Ano, z dramaťáku!" odpoví Thomas, ten nejlepší kluk mého života. Zbytek už nevnímám, protože Thomas něco rty naznačuje. Je to něco jako my, ááá, aeoi za deset minut. Tázavě se na něho podívá , ale znova mi to už nestihne naznačit, protože si vyrážíme obout brusle. Po cestě se ke mě přitočí a zašeptá: „Ty, já záchodky za deset minut!" Nadšeně souhlasím! Je vůbec možné abych na 24. prosince prožila své poprvé? Asi ano! Nemůžu se dočkat! Chci ho! Klidně teď a tady!

Chvíli bruslíme a pak nastane ten čas. Nepozorovaně odejdu na záchodky a za mnou jde Thomas. Potkáme se tam. Moc ho chci! Tady a teď! Vlezli jsme do jedné z kabinek a začali se líbat a osahávat. Byl to tak nádhernej pocit. Ještě teď cítím jeho ruku na svýh zádech!

Asi po půl hodině jsme vylezli a já se vydala k baru, kde jsen viděla sedět Schatlotte. Přišla jsem za nía první otázka, kterou položila byla: „Tak co, jaký to bylo?" Nechápala jsem jak o tom ví, ale nechala jsem to plavat. „Nádherný! To si neumíš představit!" vyhrkla jsem na ni. Ona se na mě jen usmála, poklepala mi rukou na rameni a šla zpátky bruslit. To jsem nepochopila! Asi prožívá nějaké těžké období. V poslední době jí moc nerozumím! No nic, kašlu na to, dám si čaj a pojedu domů, už je hodně hodin a máma by se zlobila.

Došla jsem ke stánku s občerstvením a na zadku mi skončila něčí ruka. Byla Thomasova. Políbila jsem ho a řekla jsem mu o mém plánu jet domů. Moc nadšený nebyl, ale nakonec souhlasil. Dali jsme si spolu čaj a on mě pak doprovodil k autobusu. Na zastávce jsme se ještě muchlovali. Autobus už přijížděl a my se né a né od sebe odtrhnout. Nakonec jel se mnou. Celou cestu jsme se drželi za ruce a líbali. Byl to krásný pocit, mít vedle sebe někoho. Nakonec jsme skončili v baru na drinku. Tam se to samozřejmě neobešlo bez sexu na rozloučenou. Pak už jsme si šli každý svou cestou.

Jak to dopadlo se Scharlotte a s Denisem jsem se dozvěděla až z esemesek od Lucy, která mi vždy přináší žhavé novinky z míst, kde nejsem. Jsem šťastná, že to šťastně dopadlo.

A zbytek dne? Ježíšek byl bohatý. Dostala jsem spoustu nových věcí jako nový tyrkysový snowboard, tyrkysové brusle, mikynu s THG atd. Hlavní dárek byl ovšem vyjímečný. Nevím jestli se Ježíšek zbláznil, ale jako hlavní dárek jsem dostala prezervativy. No, kdybych je dostala o pár hodin dřív mohla jsem je použít. Takhle budou ležet v šuplíku, dejme tomu do zítřka :D. Jo jsem blázen já vím! No, ale s tím se nedá nic dělat (alespoň u mě ne!).

Spát jsem šla asi v jednu ráno, ale stejně jsem si ještě tajně psala s Thomasem. No, abych řekla pravdu, nebyly to zrovna slušný věci. Spíš takový prasárničky :D .

Tak jsem tu opět a zase s novou kapitolou, která ale trochu odbočuje z našeho příběhu. Jak můžete vidět nahoře, je to kapitola na přání a přála si ji nobodysk. Ano opět ona. Mrkněte se na ni a dejte jí follow. Tak a teď chci poděkovat za všechny reads, votes, které dáte a komentáře, které napíšete. Takže DĚKUJŮŮ! JSTE NEJ!!!! A v dalších dnech opět s novou kapitolou nebo infem.......???

DeníkKde žijí příběhy. Začni objevovat