VÁNOCE!!!
Hurá! Dneska v 8:00 jdem s Denym na brusle! Jde s námi i Katy a Thomas a vlastně ještě Lucy s tím svým. Včera se vrátila z hor. Prý se tam měla hrozně dobře a celý pobyt tam si psala s Michaelem! To jí závidím! Jet si na hory! Mám, ale nejvyšší čas na to, se připravit! Vlastně ani nevím jestli mám brusle! Asi jo nebo aspoň doufám, že je mám! :D Vezmu si čepici a rukavice, aby mi nebyla zima. Máma se mi snaží vnutit ještě šálu, ale tu nechci. Už teď vypadám jako sněhulák! Mám nejvyšší čas! Za chvíli mi jede autobus!
Asi jsem si tu šálu vzít měla. Je mi docela zima, ale co zahřeju se na ledě. Každopádně teď sedíme s holkama v autobuse a jedeme na zimák. Kluci už tam na nás určitě čekaj! Ani nevím jestli se znají, ale pokud ne tak se seznámí. :D Celou cestu poslouchám písničky, co mám v mobilu a jsem duchem nepřítomna. Lucy a Katy si něco špitají, ale mě to nezajímá. Spíš přemýšlím nad tím, jak Denymu říct, že ho pořád ještě miluju. No, uvidíme!
Konečně jsme vystoupili a můžeme se vydat k zimáku. A támhle jsou kluci. „Ahoj!" pozdraví všichni tři naráz. „Ahoj." pozdravíme je. Chvíli jsme se na sebe dívali. Bylo to takový trapný, ale za chvilku se chopil slova Deny. „Tak jdem?" zeptá se. „Moment. Vy se znáte?" zeptá se Katy. „Jo, známe. Chodili jsme spolu do dramaťáku." odpoví Thomas. „No, tak to je super!" vyprskne smíchy Lucy. Asi půl hodiny se tam chechtáme jak retardi, ale nakonec se rozhodnem, že půjdem na led. Dojdeme k lavičce. Nazujeme si brusle a pak už si jezdí každý svým vlastním tempem. Můj příchod na ledovou plochu dopadl celkem špatně. Hned v první vteřině jsem sebou švihla o zem. Deny mi hned přispěchal na pomoc. Zvedl mě a pomalu jsme se rozbruslili. Podívala jsem se kolem sebe. Lucy s Michalem si bruslili pořád dokola, ale Katy a Thomas byli pryč. Dojela jsem za Lucy a zeptala se jí: „Hele, nevíš kde je Katy?" „Ne nevím, ale je dost pravděpodobný, že jsou někde zalezlí a rozdávaj si to tam. Z toho, co jsem viděla když jsme přišli." nedopověděla to, protože jsem ji zarazila: „Co jsi viděla?" „No, dívali se na sebe, pořád a Thomas pořád hýbal rty a něco naznačoval. Z toho co jsen poznala to bylo něco jako: Ty, já záchodky, za 10 minut." odpověděla. „Ale co, je nám 16 co by jsme si nemohli užívat ne?" řekla jsem. „Moje řeč!" zasmála se Lucy. Zase jsen odbruslila zpátky. Řekla jsem Denymu, že jdu na čaj a za chvíli se vrátím. Ve skutečnisti jsem se, ale šl projít. Pořád jsem nevěděla, jak mu to mám říct.
Uběhlo sotva třicet minut od toho co jsme přišli a já jsem už nemohla. Hrozně mě bolely nohy a tak jsem si šla sednout. Přišel za mnou Deny a zeptal se: „Zlato, je všechno OK? Jsi v pohodě?" „ Jo, všechno je v pohodě. Nic mi není. Jen jsem trochu unavená, ale ty se tím nezatěžuj. Běž si ještě zabruslit." odpověděla jsem. Usmál se na mě a šel zpátky na led.
Chvíli jsem tam seděla a najednou jsem měla něčí ruku na svém rameni. Byla to Katy. „Tak co? Jaký to bylo?" zeptala jsem se. „Nádherný! To si nedokážeš představit!" odpověděla. Usmála jsem se, poklepala jsem jí rukou na rameno a šla jsem zase bruslit.
Chvíli jsem bruslila sama. Pak se ke mě přidal Deny. Byla jsem rozhodnutá, že to udělám. Musím mu to říct! Chytla jsem ho za ruku a táhla jsem ho doprostřed kluziště. Tam jsem zastavila. Nechápal vůbec co se děje. Byla jsem tak nervózní! Stále jsem ho držela za ruku a nehodlala jsem ho pustit. Zíral na mě trochu nechápavým a trochu šťastným pohledem. Vzala jsem ho i za druhou ruku. Podívala jsem se mu do očí. Najednou mi ukápla slza. „Proč brečíš?" zeptal se. „Musím ti něco říct!" odpověděla jsem. „A co, zlatíčko moje?" zeptal se tak roztomile. „Že, že tě MILUJU!" zašeptala jsem. Jeho oči se rozzářily ještě víc. Pohladil mě po tváři a utřel mi slzy. Chytl mě za krkem. Naše rty se přibližovali. Ještě blíž, ještě a najednou se dotkly a v té chvíli začalo sněžit. Bylo to tak romantický! Projel mnou pocit spokojenosti. Byla jsem ten nejšťastnější člověk na světě! Nemůžu uvěřit, že jsem právě s ním prožila svůj první polibek! Byl tak úžasnej a sladkej!
Ještě ten den jsem s ním také prožila své poprvé. No co, když může Katy tak já taky! Byl tak něžnej! Ze zimáku jsme hned odjeli k němu domů. Jeho rodiče nebyli doma. Tak jsme měli příležitost. Jediné co si pamatuju je, že jsem se probudila vedle něho. Byl to krásnej pocit! Bylo asi 11:00 a tak jsem se rozhodla, že pojedu domů. Máma se pěkně zlobila, ale protože jsou ty Vánoce tak mi odpustila.
Zbytek dne jsem prožila s krásným pocitem v břiše a s neustále pípajícím mobilem. Pípali mi zam sms. Byly od něho, od nej člověka na světě!
Tramtadadá!!! Tak a jsem tu zase. Tentokrát s novou kapitolou. Dala jsem si na ní záleže!!! A abych to zkrátila: díky za Votes, Reads a Komentáře.
Tento díl byl věnován dvěma lidem a to: nobodysk a zuzanaghhc. Tímto jim chci moc poděkovat za to, že mě podporovaly. A hnali do psaní! Takže MOC VÁM DĚKUJU <3
Obě píšou skvělé příběhy! Tak se na ně určitě podívejte!!! Tak a to by bylo asi všechno. V příštích dnech očekávejte INFO ohledně tohoto příběhu!!! Tak a zatím ČUSÁK!!!
ČTEŠ
Deník
RomanceTohle je deník Scharlotte, které je 16 let a chodí spolu se svými kámoškami Lucy a Katy na Denvillskou střední školu. Tajně miluje svého spolužáka, který se ale líbí také její rivalce Beth. Dopadne to všechno dobře? Najdou Scharlotte a Denis k sobě...