*2*

694 40 4
                                    

 ''Anne, şu alarmı kapat! Nefret ediyorum bu sesten.''

 Yavaşça yataktan kalktım ve gözlerimi ovuşturdum. Minik adımlarla tuvalete girdim, günlük işlerimi hallettim. Bugün biraz halsizdim, nedenini bilmiyordum ve bu canımı sıkıyordu. Dolaptan okul eteğimi ve beyaz bir gömleği çıkartıp, üzerime geçirdim. Önceden hazırladığım çantamıda aldıktan sonra evden çıktım.

 Her zamanki gibi Candice'in evinin önüne geldiğimde durdum, zili çaldım. Kapı açılmadığında ise birkaç kez tıklattım.

 ''Lindsay, tatlım?''

 ''Merhaba efendim, Candice evde mi? Biliyorsunuz okula beraber gidiyoruz.''

 Bayan Kris bana buruk bir gülümseme ile baktı, omuzlarını silkti. Bunun anlamı, gece eve gelmediğini ve nerede olduğundan haberleri olmadığıydı.

 ''Görüşürüz efendim,'' dedim ve arkama bakmadan ilerlemeye başladım.

 Sevdiğim kız gece eve gelmemişti, yine!

XxXxX

 Müzik dersine girmek yerine bahçede oturmuş, Candice'in okula uğramasını bekliyordum. Günde bir kere birbirimizi görmezsek içimiz rahat etmiyordu, yani kesinlikle gelecekti.

 Bahçeye giren siyah motoru fark edince ayağa fırladım. Candice kafasındaki kaskı çıkartıp bana gülümsediğinde, içimde sıcak bir sıvının aktığını hissettim ama ona belli etmemek için soğuğu engelleyemeyen kabanımı çekiştirdim.

 O karşı konulamaz bir güzelliğe sahipti.

 Candice motora yaklaşıp orada olduğunu daha önce fark etmediğim çocuğun dudaklarını öpmeye başladığında, gözlerimi kapattım. Onu başkalarıyla görmeyi sevmiyordum.

 Siyah saçlı barbie bebeğim elimden kayıp gidiyordu ve ben hiçbirşey yapamıyordum.









What A Feeling :: CakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin