Gözlerini açtığında nerde olduğunu unutmuştu ,tek duyduğu şey kalp atışlarının o cihazdaki sesi ve başındaki babasıydı .Sonra kendine geldi nerde olduğunu hatırladı .İntihar etmeye teşebbüs etmişti ve şu anda hastanedeydi .Ölememişti becerememişti işte şimdi napıcaktı insanların gözünde nasıl bir izlenim kaydedicekti .Bilmiyordu hıçkırarak ağlamaya başladı babası hemen koşup geldi ve hemşireyi çağırdı .Hemşire sakinleştirici iğne vurdu ve hemen uykuya daldı İlona.Rüyasında bembeyaz bir yerdeydi birisi İlona diye sesleniyodu sesin olduğu yere doğru gitti .Sese iyice yaklaşıyordu, biraz daha yürüdüğünde karşısına ortaokul arkadaşı olan İlona'ya aşık olan 1.88 boylarında siyah saçlı beyaz tenli hemcinslerini kıskandıracak nitelikte yakışıklı olan Serdar duruyordu .Serdar okula ilk geldiğinden beri İlona'ya aşıktı ona olan aşkı her saniye artmış ve onsuz yapamayacağını düşünecek hale gelmişti ama İlona'nın sorunları vardı ,hayatında hiç bir zaman düzlüğe çıkamamış Serdar 'a layık olmadığını düşünmüştü hep .Ortaokul yılları böyle geçmiş ,İlona hep başarılı bir kızdı ve okul ikinciliğiyle okuldan mezun olmuştu .Mezuniyet balolarında Serdar onu iki kez dansa kaldırmıştı ve İlonanın heyecandan kalbi ağzına gelmişti .Çok mutlu günleriydi o zamanlar ta ki liseye başlayana kadar .İntihar etmişti işte ve şimdi bu rüyayı görüyordu .Serdar ona "İlona beni bırakamazsın ben sensiz yaşayamam "diye ağlıyordu .İlona da ağlamaya başladı ve sonra Serdar kayboldu .Kendine geldiğinde bütün ailesi ağlayarak başında toplanmıştı.İlona ise ne diyeceğini bilmeden usul usul ağlıyordu .Tam 14 tane ilaç içmişti .İlaçlar 10 dakka sonra etkisini göstermeye başlamış acısından bütün evi kırıp dökmüştü sonrası ise ambulansla hastaneye gelmesi ve bu cehennemde olmasıydı .Yer yer halüsinasyon görüyordu ,ne oluyordu İlona'ya .Kolları mosmor olmuş ve kalp atışları çok düşüktü .Belkide hala ölebilme ihtimalim vardır diye sevindi İlona .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yolun sonu
Non-Fiction16 yaşında genç bir kızdı ilona .Umut dünyası çökmüş ,yeni denizlere yelken açmaya çalıştıkça batmış ,elinde ölümden başka çaresi kalmamış genç bir kızdı .Ama hala bir umudu vardı bir mucizenin onu bulmasını bekliyodu .Belki de mucize onun kapısını...