Capitolul 1

238 4 2
                                    

Unde eram ? Într-un loc ciudat , închis... Stai , e de fapt camera mea şi deja o aud pe mama urcând pe scări venin la mine că trebuie să mă duc la liceu , îmi vine să o dau cu capul de pereți...Încep să nu o mai suport.
Înainte să mă trezesc din somnul meu semi-adormită cică. Mă numesc Alice , am 17 ani , sunt in clasa a 12-a şi deja astept să plec la casa care tata , înainte să moară mi-a daruit-o şi o pot vedea doar după vârstă de 18 ani, cu toate că mai am puțin până îi fac... Locuiesc cu mama şi prietenul ei care deabea că îl suport , sunt genul ăla de fată care nu prea suportă multă lume , un pic ciudat ,nu ? Obișnuiește-te!! A da şi mai am un frate pe nume Leonardo , dar toți îi zicem Leo şi are 22 de ani. El este mutat cu viitoare nevastă la 2 case diferență de viitoarea mea casă. A zis că îmi arată când voi face 18 ani , off , deja aștept că nu încalcă jurământul tatălui.
Revenind la scandalul care vă urma cu mama...
Deja mama trăgea de mine spunând :
-Făi fetiță!!!
-Ho femeie , ce ai ? Stai chil că nu ma duc prima oră
-De ce? Vrei să mă sune iară dirigintele ?? Să îmi țipe la telefon ?
-Hai mai lasă-mă că mă îmbrac acum , pleacă !
Mama se uită la mine de parcă nu aş fi eu , de parcă ar fii trezit un necunoscut. Mă ridic din patul meu pufos şi foarte călduros căutând papucei , fac un duş rapid şi mă pregătesc de liceu.
Cobor scările tiptil , dau niște bani după masă şi ies pe uşă , în acelaş timp o sun pe Beatrice zisă şi Beea.
-Ce faci fă?
-Bine fă, vii la mine ?
-Da , mai întâi să cumpăr un pachet de țigări.
-Bine, după să îți dau o veste bombă.
-Bine , cius.
-Cius !
Intru în magazin şi în mine intră un băiat de vreo 18-19 ani , cu ochii albastri , părul foarte adorabil aranjat şi spune :
-Îmi pare rău.
-Nu-i nici o problemă ❤.
Îmi zâmbește fermecător şi îmi face cu ochiul şi pleacă. Era aşa de perfect , off doamne ❤❤❤.
În fine , mă duc la Beea acasă, dau buzna peste ea şi vorbea cu iubitul ei , Doris. Mă duc la bucătărie şi încep să țip :
-Vino fă că am întâlnit un tip.
Beea îi spune lui Doris că vorbește mai încolo că am venit eu pe la ea , desigur , celebra Alice intră în acțiune .
-Ia zi fă, ce ai facut ?
-Am întâlnit un băiat frumos rău , în magazin , a intrat în mine şi mi-a făcut cu ochiul ❤❤
-Ce drăguț ❤
-Nu te îmbraci să mergem la scoală?
-A da , nu facem azi ore...
-Pe bune ??
-Da , hai în oraș.
-Haide.
Se îmbracă şi pe Beea şi plecăm spre Centru vechi să mergem în Bonton să bem o cafea.
Acolo era şi băiatul care m-am ciocnit de el , era cu o mulțime de fete pe lângă el şi când ma văzut, le-a dat la o parte pe toate căzând pe jos şi venind fix la masa unde ne aşezasem,cu un zâmbet adorabil îmi spune :
-Bună.
-Bună !
-Locul de lângă tine e ocupat ?
-Aaa...a... n..u.
-Poftim ?
-Care găleată?
-Aia cu mâner
-Scuze , nu e ocupat.
Beea era deja pe jos de râs, nu mai putea şi îi zice :
-Pune-te , nu e ocupat , e doar ea mai proastă.
El începe să râdă, iar eu îi dau un şut pe sub masă lu Beea, tresărind.
-Mă duc până afară. Spuse ea cu o privire gen "Poate îți faci şi tu iubit odată "
-Bine.
Deodată băiatul mă întreabă din scurt :
-Ai iubit ?
-Aaa... Nu
-Nu vrei să fiu eu ?
-Nici nu te cunosc.
-Păi mă cheamă Sebi , am 20 de ani , singur pe lumea asta... cu toate că m-am mobilizat după moartea părinților şi am deschis restaurantul ăsta.
-Pe bune ? E al tău?
-Da.
-Ce super .
-Dar tu nu ai şcoală ?
-Nu
-Aa , deci te pot răpi şi eu în seara asta , la o plimbare sau un film.
-Sună interesant amândouă .
-Dacă vrei , le facem pe amândouă.
-Bine , la ce oră ne întâlnim şi unde ?
-Păi , eu ştiu unde stai , la 6 e bine ?
-Da. Cum adică şti unde stau ?
-Eh , resursele mele.
-Bine , păi eu mă duc , mai am un pic de treabă şi trebuie să mă pregătesc , am nevoie de mult timp.
-Bine .
Mă ridic şi dau să îl pun pe obraz când mă apucă de față şi mă sărută sec. Nu mai stau să mai vorbesc cu el că dacă mai scot vrun cuvânt, o dăm în altele.
Ies din local când o văd pe Beea în mașină cu Doris , da perfect. Întru în mașină şi le povestesc ce sa întâmplat, mă duc acasă şi parcă zburde orele şi se făcu ora 6,se auzi un zgomot puternic de afară, ca de un Jaguar. Mă uit pe geam , chiar el era cu acel Jaguar.
Cobor jos şi ies pe uşă , mă sui în față lângă el şi se apropie încet de mine şi mă sărută punând mâna pe piciorul meu. Terminând sărutul, am pornit spre casa lui , muzica era dată în plană iar eu dansam pe scaun şi el râdea la mine , dansînd şi el cu mine .
Am ajuns la el şi deja mă simteam extenuată. Mă pun pe canapea şi el dă drumul la film , era unul de groază, aşa că nu ştiu cum , mă luase somnul pe pieptul lui.

Alice Şi Viața Ei +18 ❤⚽Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum