Capitolul 5

100 5 0
                                    

Când Sebi se dezbracă în fața crezând că dorm, se puse lângă mine în pat doar în boxeri.
Deodată mă urc pe el şi îi spun :
-Dacă tot e trecut de 12 noaptea , oficial am 18 ani , oficial sunt majoră. Şi dacă te-ai dezbrăcat tu , pe mine de ce nu mă dezbraci ?
Se uită la mine cu o față perversă şi destul de excitantă.
Îmi dă tricoul jos şi buzele lui s-au lipit de gâtul meu coborând tot mai jos , sutienul parcă zburase. Se joacă cu limba pe sânii mei atât de mult cât dintr-o mișcare, nu mi-am dat seama că pantaloni erau pe covor. Lenjeria noastră nu mai era, luminile se sting în mintea mea.
Dimineața.
Mă trezesc mahmură, realizând că nu mai sunt o domnișoară. Mă uit de Sebi, dar ca deobicei , nu îl prind niciodată dormind pe omul ăsta. Mă duc în sufragerie şi era o suma de petale de trandafiri. Le urmez şi găsesc un bilețel.
"Bună dimineața iubito , ai fost minunată aseară , ai 18 ani , majoră, alea alea, acum urmează petalele."
Urmez petalele , mă făcuse să mă plimb prin toată casa şi destinația era de fapt la uşă. Really iubitule? Ies pe uşă şi îl văd cu un ursulet gigantic. Mă duc alergând la el şi îl iau în brațe şi îl sărut , printre sărutări se mai strecoreau şi "Mulțumesc".
Iau ursuletul , ce ursulet , urs în toată firea şi îl strîng în brațe, deodată pornește soneria din el "
Vreți să vă căsătoriți? Tu cu Sebi ? E un băiat de nota 10+ + + + +, semnat ursache ".
Instantaneu am încep să plâng, el se pune în genunchi şi îmi întinde inelul , nu îmi venea să cred !! Am început să plâng şi mai tare , iau inelul şi mi-l ia din mână şi mi-l pune pe deget , îl iau în brațe şi a zâmbet adorabil la mine.
-Te iubesc enorm de mult , asta e jumătate dintr-un sfert din ce am pregătit.
-Serios????
-Da. Acum fugi în garderobă , ai acolo o rochiță , aşa cum îți place ție, tocurile, în 30 de minute să vii gata , mai am ceva de rezolvat.
-Bine.
Mă duc , mă îmbrac , mă machez şi deja trecuse jumătatea de oră, el deja nu mai apăruse. Telefonul suna... dar nu îmi dădeam seama unde suna şi de fapt era în plicul care îl aveam. Proastă, era Beea...
În apel
-Ce vrei ?
-La mulți ani iubita.
-Mulțumesc , altceva ?
-Ce ai ?
-Supărată.
-De ce ?
-Că eşti o curvă.
-De ce ?
-Mi-ai aruncat pozele cu tata , şti bine cât însemnau pentru mine şi tu mi le aruncasei.
-Nici nu mă atinsesem de lucrurile tale până să vină Sebi la mine.
-Ce a căutat Sebi la tine ??
-A venit să îți ia lucrurile.
-Când ?
-Acum două zile.
-Deci el mi le-a aruncat...
-Probabil. Ieşi la un suc ?
-Cu cine ?
-Doar noi.
-Bine. Unde ne vedem ?
-Acolo , şti tu.
-Bine pup.
-Puup.
Închid apelul.
Mă sună Sebi.
În apel
-Da?
-Scuze , am întârziat un pic.
-Bine , auzi?
-Da ?
-Mă duci la localul tău?
-De ce ?
-Vreau să beau un suc
-Bine, hai că vin acum.
-Bine.
Închid apelul.
Ajunsese ca într-o clipită , întru în mașină şi îl întreb.
-Ce ai căutat acum 2-3 zile la Beea ?
-Fusesem să îți arunc lucrurile că îți luasem eu altele.
-Deci tu ai fost !!!
-Ce am făcut?
-Când m-ai dat afară din casă , am trecut pe la Beea prin fața scări şi mi-am găsit pozele cu tata !!! Eşti un prost !!
-Aoleu?? Le-ai recuperat ?
-Da...
-Iartă-mă, nu am ştiut.
-Bine să nu mai mă superi.
-Jur pe degețelul mic !
Ajunsesem la local.
-Rămân şi eu?
-Cum vrei.
-Hai că rămân.
Intrăm în local şi deja o mulțime de lume sare pe Sebi , chiar şi niște panarame, acestea împingîndu-ma şi căzând pe jos...
Sebi nu observase, m-am ridicat şi m-am așezat la masă schiopădănd. Ajunge şi Beea şi îi cerem lu Albert două cafele iar el mă întreabă dacă sunt bine şi îi dau din cap afirmativ. Aceste cuvinte le auzise şi Sebi , începe să țipe :
-Cum adică, dacă eşti bine ??
-Nu mai țipa la mine !!!
-Şi dacă nu vreau ??
-Du-te cu panaramele astea de aici !!
-Ce pula mea ai ?
-Ce am ? Panaramele tale m-au împins şi am căzut, cred că mi-am scrantit piciorul şi tu nici nu ai observat !!! Eşti un nătărău! !!
-Poftiimmm ?
-Nu mai pofti că ți se apleacă !
-Care a împins-o???!? Futu-vă mama în cur de curve.
-Eu am împins-o , o fată blondă, foarte dotată.
-Marş de aici , i-ați şi curvele de aici şi dispăreți! !
-Al dracu , ai bani şi te dai smecher.
-Ce ai zis fă ? Intervină şi ghenoasa de Alice.
-Taci fă dracu.
-Fă panarama dra...
Nici nu termin fraza când îl văd pe Albert luând-o de păr şi dându-i un şut în cur afară din local, iar celelalte deja fugise.

Alice Şi Viața Ei +18 ❤⚽Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum