Senden Bana Yar Olmaz

47 0 0
                                    

Gözlerim hep seni arıyor. "Bir kez görsem onu" diyorum hep kendi kendime. Onu görünce sebepsizce mutlu oluyorum.Paramız azalmaya başlamıştı. Biz de yemekhanede yemeye karar verdik. Yemekaneye gittik. Yemekane sırasına girerken birden bire sıranın önünden arkaya bakan birini gördüm. Evet evet Kıvırcık. Sonra sırasıyla arkadaşları da baktı. Sıra geldi geçti yemeğimizi yedik ve kalktık. Onlar çoktan kalkmıştı. Fakülteye doğru giderken fakültenin ordaki kafede oturduklarını farkettim. Kıvırcığın arkası dönüktü. Beni görmesi imkansız yani. Jöleli arkadaşı bir şey dedi ve Kıvırcık anında arkasını döndü. Yine göz göze gelmiştik. Onun gözlerini gördükçe içimden bir şeyler kopuyordu. Sebebi belli. Onu gördüğüm günler mutlu geçiyor ya da bana öyle geliyordu. Sonunda adını öğrenmiştim. Direk twitterdan baktım. Ve çok gevşek bir adam olduğunu öğrendim. Birden yıkıldım. Öyle biri olarak düşünmemiştim çünkü onu. Kafanda ki Kıvırcık profili o değildi. İlk defa gördüğüm ders vardı bugün. Çok heyecanlıydım. Derse gittiğimde daha gelmemişti. Dersin 40 dakikası geçmişti hala ortada yoktu. Sonra birden kapı çaldı. Kalın bir ses "içeri gelebilir miyim hocam" diye sordu. Kalbim adeta yerinden çıkacak. Sınıfa girdi ve arka sırama oturdu.Heyecandan elim ayağım sabit durmuyordu. 14 yıllık olan arkadaşımla bir şeyler konuşmaya başladık. Arkadaşım bana dönük oturduğu için Kıvırcığın neler yaptığını görüyordu. Sürekli bizi dinlediğini söyledi. Saçlarıma baktığını söyledi. Yoklama listesi bu sefer arkadan geldi. Ben dönüp Kıvırıcık'a "Kalemini verebilir misin?" dedim. Kalemini verdi imza attık geri verirken "Teşekkür ederim" dedim. O çekici sesiyle " Önemli değil" dedi. Ben onun sesine de vurulmuşum o an farkettim.O akşam "Twitterdan takip etsem mi etsem mi?" sorusu beynimi yiyip bitiriyordu. 10 15 kişinin fikrini almışımdır her halde. Sonuç takip ettim. O da anında geri döndü. Ben olduğumu anlamış mıydı anlamamış mıydı bilmiyordum. Ama mutluydum. Garip bir duygu bürümüştü tüm vücudumu. Heyecandan elim titriyordu.(Bu en nefret ettiğim özelliğim.) Bir gün sonra sevgilisi olduğunu düşündüren bir tweet gördüm. Neye uğradığımı şaşırdım. Sabaha kadar ağladım. Sabah gözlerim kıpkırmızı ve şiş bir şekilde okula gittim. Herkes "Noldu" sorusuyla geldi yanıma. Anlamsız dalıp gidiyordu gözlerim. Sonra sevgilisi olmadığını anladım ve gereksiz ağladığımı farkettim. Tam bir hafta geçmişti. Birden bire her yerden engelledi beni. Sebepsizce. Anlamsızca. Ben bir şey mi yapmıştım ki bilmeyerek? Şok oldum. Bir damla bile göz yaşı akmadı o an. Vücudumun donduğunu hissettim bir an. Anlamsız değil mi sizce de? Soruyorum size bir insan neden böyle bir hareket yapar?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kıvırcıkların HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin