,,RAINBOW ,, Christine și Wonder își doreau foarte mult un copil . Ei au decis ca în aceasta duminica sa facă un picnic numai ei doi pe cel mai înalt deal din apropiere . Foarte puține persoane călcau pe acolo . Au început sa le placa acel loc având o priveliște geniala de acolo . A început sa devină un obicei pentru ei sa meargă acolo . Era locul lor special știau ca acela chiar este un loc special . Într.o zi de duminica pe 13 decembrie chiar de ziua lor de când sunt împreună făceau 5 ani de căsătorie . Era o zi ploioasa dar ei au insistat sa meargă acolo , nu conta vremea . Și.au luat umbrelele de ploaie și cortul și au mers pe deal . Se pare ca vremea a ținut cu ei , ploaia s.a oprit iar un curcubeu frumos a apărut pe cer . Ochii lor erau ațintiți la curcubeu . Ținându.se de mana ei au făcut o gluma : hai sa ne punem o dorință împreună , spuse Christine . Au închis amândoi ochii și se țineau de mana . Amândoi și.au dorit în taina sa aibă un copil . Următoarea duminica au mers în același loc . Nici bine sa se instaleze cu picnicului , o ploaie se stârni .., după 20 de minute se opri , iar curcubeul a acoperit din nou cerul , concentrați și liniștiți priviră către curcubeu . Dintr.o data un scâncet subțire se auzi de pe o stanca din apropiere . Christine si Wendy lăsara tot și au început sa alerge către stanca . Lângă stanca era un bebeluș cu ochii mari și albaștrii cu tenul deschis și buze mici și roșii , învelită într.o cârpă roșie , fetița scanci Cei 2 erau atât de bucuroși încât nu se puteau opri din zâmbit . Cei 2 viitori părinți hotărara sa o cheme pe fetița Rainbow . Se pare ca fetița a avut aceeași soarta ca a mamei sale ..înainte sa o găsească cei 2 părinți .