După pierderea tatălui și a mamei de curând , fata a mai suferit o durere , de curând a aflat ca mama ei nu suferea de cancer ci de o alta boala , de care mama ei i.a spus ...și ca de fapt Randy l.a plătit Jackson sa îi spuna ca mama ei are cancer și ca de fapt mama ei nu a mințit.o
Fata se simți singura și neajutorata ..Ea începu sa fumeze și sa bea incontinuu ..Din acesta cauza ea nu a mai putut fi acceptata la liceul de muzica ..ea fiind dezamăgită ca acesta era visul ei încă de când era mica .
În seara de 5 aprilie ea merse la mormântul mamei petrecând noaptea acolo ,, povestindu.i,, tot ce s.a mai întâmplă în viața ei . Tot în acea seara merse la blocul tatălui sau unde se drogase și își tăiase vesele de la cealaltă mana . Următoarea zi , dimineața merse spre școală ..când dintr.o data căzu , ca secerata pe strada ..
În spatele ei era o studenta de vârstă cu ea care studia la liceul de muzica și dans . Numele ei era Caterine .Catherine a văzut.o pe fata leșinata și a chemat salvarea . Catherine aflase ca Reimbow avea o boala care din fericire putu fi tratata cu pastile , însă fata nu lua pastilele și se droga .
Catherine mai aflase ca mama ei murise de curând iar tatăl murise în război ..Catherine fiind și ea orfana deoarece părinții ei au abandonat.o și trăise cu o femeie care a adoptat.o de mica care din păcate murise acum 1 an jumătate .
Din păcate fata avea în corp o substanță mare de droguri iar asta poate sa îi cauzeze moartea.