Cum ziceam tatăl lui Rainbow , Wonder a avut o vizita neplăcut . În ziua de 6 septembrie , pe când fata era la liceu , la ușă apartamentului au sosit niște vizitatori , din păcate neplăcuți
Christine a răspuns la ușă ..
Apoi se întoarce în camera în care era Wonder și începe sa plângă .
Wonder o îmbrățișează pe Christine și o întreabă-ce ai pățit ?
-citește ăsta !
Christine îi întinde scrisoarea primită în care scrie :
"Bună ziua , domnul Creyers Wonder este obligat sa se prezinte pe data de 7 decembrie în fata politiei din centrul vechi , pentru a participa la războiul ce v.a urma în tara vecina "
Wonder citi scrisoarea și încremeni .
-nu mai plânge , calmează.te , o sa fie bineRainbow sosise de la școală , în fata ușii era o valiza plina cu haine .
Fata se sperie , și își arunca ghiozdanul și merge în camera părinților săi-ce sa întâmplat ?
-mama , de ce plângi?
- ce se întâmplă , îmi spune și mie cineva , striga fata , căzând la pământCamera era cuprinsa de tăcere , mama îi întinse scrisoarea primită
Fata se uita cu nedumerire la părinții ei , apoi deschide scrisoarea și o citi-Nu, nu , nu poate fi adevărat !
- ce e asta , tata ne părăsești ?
Tatăl apleacă capul ..Fata începu sa plângă , iar părinții încearcă sa o liniștească .
Rainbow nu dormise toată noaptea , plângând în continu .
A doua zi dimineață fata abea ca se poate tine pe picioare ..însă foarte slăbită fata se ridica din pat și merge împreună cu tatăl și mama ei în fața politiei din centrul vechi .
Wonder o sărută pe Christine iar pe Rainbow o sărută pe frunte și le îmbrățișează ..Cele 2 încep sa plângă , fata căzând pe jos , răvășită de durere
Momentul dureros de , despărțire , nu se știe pentru cât timp ..
După o săptămână fata își revine și se pune pe picioare , însă îi mai trebuie timp pentru a putea merge la liceu .
În ziua de 15 septembrie dupaamiaza , Christine era la serviciu , iar Rainbow era acasă . Bate cineva la ușă . Fata deschide ușa iar la ușă era chiar Randy , băiatul de la școală
Fata vrea sa închidă ușă însă Randy opri cu piciorul .
- ce vrei ? Întreabă Rainbow
- ai venit sa razi de mine , tocmai la mine acasă ?- de ce aș face ăsta ?
- de ce nu ai făcea, toată școală a ras de mine ..
- nu contează eu nu sunt ,, toată școală ,,
- Mersi ! ..
- ești bine , te.am căutat la școală și nici urma de tine
- nu mai contează , sunt bine !
- ok , părinții tai sunt acasă?
, as vrea sa îi cunoscFata se întrista brusc , și o lacrima îi traversează fata ...
- Da , știi ce nu mai pot sa vorbesc cu tine acum , vorbim la școală , îmi pare rău ! Și fata trântit ușă și căzu la pământ , începând sa plângă .
Rainbow înceapea sa simtă cât mai tare lipsa tatălui , iar ăsta pentru ea era foarte dureros !