UMUTSUZLUK YELKENİ

30 4 3
                                    

Evet,bir rüyaydı gördüğümu.Masmavi bir gökyüzü ve siyah bi bulut?Neydi anlamı?Ve DİNGDİNG.Bir mesaj daha...Bilinmeyen numara ve mesaj:
-Mutlu olmak için tarafını seç.Kalbini götürdüğü yol doğru olan.
Doğruldum.Dolabımı açıp kıyafetlerimi giyindim.Kalbimin yolu neyse biliyodum.Ondan gitmeliydim.Evimin yanındaki parka doğru yürüdüm ve kitabımı alıp okumaya koyuldum.Ansızın kitabın sayfaları bulanıklaşmaya başladı ve dünya dönmeye.Başım çatlıyordu sanki...Ve gökyüzümde rüyamdaki gibi siyah bi bulut.Ve gerisini hatırlamıyorum.Hastanedeydim şimdi.Yıllar önce görüştüğüm kardeşim.Evet yıllar önce gördüğüm kız yanımdaydı.Erica.Onu çok özlediğimi şimdi farkettim.Ne kadar zaman geçmişti...İkimizde büyümüştük.
Kardeşim konuşmaya başladı...Düşüncelerden sıyrılıp ona dikkatimi verdim.Benimle bir dükkân açmaktan,sürekli birlikte olmamızdan,kendimi çok yormamam gerektiği gibi...
Aceba ne dükkânì açıcaktık?
Hayat bize ne göstericek?
Aa şöyle bir kitapçımız olsa ne güzel olur diye geçirdim içimden...Sabah kahvemizi birlikte içsek,birlikte şikâyet etsek dükkânın önüne parkeden arabalarını...Halbuki ne güzel olur.Derken fikrimi laf ile beyân etmeye karar verdim.
Ve Erica'yla bu düşüncelerimi paylaştım.Çok güzel olabileceğini ama sadece bir hayalden ibaret olursa üzülmemem gerektiğinden bahsetti.Tabiki üzülmiyecektim.Çocukmuydum ben ki hayallerin peşinden koşucaktım?Saçma!Öyle bişi yapmazdım.Ama kardeşimde tanımıyoki beni haklı!Yıllar sonra yaşamın problemleri yetmezmiş gibi birde hasta kardeşi çıktı...!Neyse düşüncelerden sıyrılıp gerçeklere dönmeli artık...!
Tekrar konuşmamıza dönelim.Erica:
-Evet bugün Simon'la(Erica'nìn Eşi) konuşucam.Belki bize küçük bi yardımı dokunur.Kitty sende dinlenmene bak.Ayrıca da sana bu deprasyon yuvasından çıktığında bir süprizim olucak.Umarım beğenirsin.
-Ah benim canım Erica'm.Ne gerek vardı?Sen İtalya'ya geri dönseydin.Hem Micheal'le Sindy'de(Erica'nın çocukları) rutinlerinden kopmamış olurdu.
-Önemli değil Kitty önemli değiil ve onlarda yakında zaten kopmak zorunda kalıcaklar...
-Ne?!Erica ne demeye çalışıyosun kardeşim?
-Görüceksin Kitty Görüceksiiin...
Neyi görücektim?Ahh Erica ahh dua edeyim de beni mahcup olucağım bi duruma getirme...
Erica:
-Kardeşim sen hem psikolog değilmiydin?Daha yeni emekli olmadın mì?Bizim çocuklarında hele şu sınav zamanlarında psikolojik desteğe çok ihtiyaçları var.
Ne diyordu bu kadın?Aa bir saniye.Ben 4 sene önce emekli olmuştum.Bunda bahsediyo olmalı...Saçma çünkü ben psikolog olnayı sevmiyorum.Beni boğuyo insanların dertleri.Ama onların mutlu olduklarını görmekte beni mutlu ediyor.Ama son zamanlarda psikolokluk yerini doktorluğa bıraktı.Utanmasa başka şeyler önercekler.Herneyse...Olamayanlarda var.
....
Bugün taburcu olucam.Bakalım hayatta ne değişmiş.Tıkılıp kaldığım şu hastane odası canımdan bezdirdi.Yat kalk yemek ye.Yat kalk serum ye.Beni tatmin eden tek şey kardeşimin yanımdan olmasıydı.Ama herşey atlatıldı.Yeniden bakma fırsatı var elimde herşeye.Hala yaptığım yanlışları görme fırsatım var.Hala mutlu olmam için bir sebep var yani...Erica geldi.Sanırım o da bu ortamdan bezmiş.
-Kitty işlemlerin tamamlandı birazdan Simon gelicek.Ve evimize gidicez.Evimiz mi diye sorma çünkü herşeyi oraya vardığımızda konuşmayı yeğliyorum.Artık daha mutlu devam ediceğin bir evimiz var.Ayrıcada istediğin mutluluğu bulucağın bir kitapçımız.Umalımda daha yaşamı dolu dolu yaşayalım.
-Kitapçı?Yeni ev?Simon,Erica,Micheal,Sindy?Mutluluk?Dolu dolu yaşamak?Kardeşimle?Bir saniye Erica ne yaptın sen?!
Erica:
-Bir şey yapmadım ablacım.Yanlızca daha dolu dolu bir hayat yaşaman için yeni yollar bulabileceğini keşfettim.
-Erica!Saçmalama sen ne diyorsun?Herşeyi değiştirmek bu kadar kolay mı?Yapma!Sen böyle değilsin.Umarım ki şuanda yolunda olduğumuz ev benim evimdir bizimki değil...!
Erica:
-Ahh Kitty ahh!Bende isterdim.Ama olmadı işte.Çok meraklı değildim sil baştan hayata başlamaya...Ama bak birlikteyiz!Ve şükretmemiz gerek.Hastalığın için bu lazım.Sakin ol ve yeniliklerin tadını damağında hisset çaylak!
Evet saçmaydı dedikleri.Ama havada umut vardı.Ve onu soluduğumu hissederek:
-Bak usta.Hayatını daha rahat yaşadığına inandığın için sana güveniyorum fakat tek bir şans Erica!Tek bir ŞANS!

Siyah Bulut Ve Mavi GökyüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin