Aa bugün ilk gün.Yeni hayatım için.Gözlerimi açtığımda pembe beyaz çizgili duvarlarla çevrili,zevkli döşenmiş bir odanın içerisindeydim.Camlar menekşelerle doluydu...Sanki guneş göz kırpıyordu yüzüme.Cuma cuma neydi bu mutluluk?
Odadan çıktım ve pankek kokularinin geldiği tarafa yürüdüm.Ahh nutella ve pankek.
Mütiş bi başlangıçtı.Günaaaydın canım diye bir ses duydum.Ama erkek sesiydi.Kimdi bu?Ah saçmalama!Ericanın biricik eşi bunu yapmazdı!
-Pardon,Kitty...Seni Erica sandim.Hayırlı Sabahlar!
-Önemli değil.Siz canim diye mi hitap ediyosunuz?Ne kadar da hoş!
Saçmalıyordum tabiki!Dicek bişi bulamamıştım.Bulamazdım.Öyle kötü bir başlangıçtı ki...
-Hmm.Evet.Ama hatırlatmak istemezdim Jim'i...
-Şii!Sus lütfen.O beni bırakmayı tercih etti.Hata ondaydı demekki!Saçma.Evet hala onu seviyor olabilirim ama bu birşeylerin devam ediceği anlamına gelmez mavi gözlu çocuk!
-Belki son bi şans vermek istersin diye düşünmüştüm?Yanilmişım.Ama sende haklısın.Seni o cadıya yeğlemeseydi.Pis ******.
-Lütfen!Aa neyi zorluyorum.Onu seviyorum halâ...Ama umrumda değil!Değil,Değil,değil!!
Aptal gözyaşlarım yine akmaya başlamıtştı.Ağlamak kötü şeymiydiki sanki?
-Tamam Kitty...Tamamm.Sakin ol!Düşünme!Düşünme!Düşünme!
-Nasıl düşünmeyeyim?Aptalmısın?Onu hala deli gibi seviyorum!Seviyorum!Çok seviyorum söylemişmiydim?!!
-Yeter artık!!!
-Ney yeter?Sevginin yeteri mi var?
-Yeter dedim.
-Ahh saçmalıyorsun!
-Yeter dediysem yeter!Ah kimi kandırıyorum?!Bende SENİ SEVİYORRUM KİTTY!ERİCA Yİ DEĞİL!!!
Ne?!!!!Ne demişti O!!!
Ahh rüyadaysam uyanmanın tam zamanıydı.Lütfen şimdi uyanmalıydım.Ama uyanmadım.
-Ne diyorsun sen?!Manyakmısın?
-Sen evlisin!Hemde kardeşimle!Ah saf!Sen ne kadar da...
Erica kapıda belirdi.Sustum.
-Ah kahve sen uyanmışmıdın.Günaydın kardeşim.
Eşini öptü.Söylemeliydim ona!Ama söyliyemedim!Ah salak mısın Kitty?!Şöyle şunu!Ama evin huzurunu bozucaktım.Bi yandada kardeşim.
-Kitty birşeymi söyliycektin?
-Olabilir...
M.G.Ç(mavi gozlu cocuk>erica nin eşi)yüzüme baktı.Ağlamak üzereydi sanki!
-Bilmiyorum.Vazgeçtim.Sonra konuşuruz belki.
-Tamammm.Hey bi saniye!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Bulut Ve Mavi Gökyüzü
Teen FictionNe oldu ne bitiyor derken YENİ BİR HAYATA atılmışım.Sanki herşey 0'dan başladı.Ve rüyalarımın mekânları şimdi hayatımda...