HERŞEY YERİNE OTURURKEN

8 1 0
                                    

Ah Erica ahh...Sen ne mütiş b kardeşmişsin.İyiki karşıma çıktın.Iyiki hep birlikteyiz.Mutluluk buna denir.Sevdikleriyle birlikte olmak...Onlarla vakitlerinizi iyi değerlendirin çünkü zaman sevdiklerini elinden alıyor...Annemle yaşadım bunu.Erica sosuza kadar beraberiz kardeşim...
-Aa hadi ama Kitty.Hep burda bekliyemeyiz ya?!Hemen gel ve dükkânın açılışını yap.Bu onur senin olsun isterim.Ve daha görücek çok şey var başta yeni evimiz olmak üzere...
-Yapma Erica birliite mi yaşıyacağız?
-Beyenemedin mi kahve?
-Ah ama Jim?
-Jim mi sen iyi misin kahve?Jim öldü!Bunu kafana sok!Jim trafik kazası geçirdi!Nasıl hatırlamazsın?Ah Kitty sana neler oluyor?!Kendinden geçmiş başka biri oluvermişsin.Haydaa!Oysaki ben iyileştin sanıyordum.Yanılmışım.Şu işler bitsin hemen bi doktora gidicez kardeşim.Itiraz yok.
-Ama ben hastane odasına tekrar tıkılmak istemiyorum.Nolur Erica.Gözünü seviyim hastayım ordan kalmıştır?
-Tamam Kitty tamaaam.Sadece şakaydı.Oldu ve bitti.Şimdi yeni evimize bakalım.
Ahh bu ev hayal etmiştik Jim'le.Orası.Yeşil boyalı,pembe sardunyalı...Erica işini nedegüzel becrmişsin...!Şimdi odama da bir bakmak lazım.Ya sen n'aptın?!Herşey istediğim gibi...
-ERİCA SENİ ÇOK SEVİYORUM!!!
-BEN DE SENİ ÇOK SEVİYORUM KİTTY!!!
-Ama Jim de hayatta olsaydı keşke...
-Kitty bu konuyu kapattık sanmıştım...Lütfen!
-Okey Erica tamaam!
İnşallah mutlu ve huzurlu bir ömür geçiririm bu yerde...

Siyah Bulut Ve Mavi GökyüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin