KIYIYA YAKLAŞAN GEMİ

15 2 0
                                    

Şuan beni ne bekliyo bilmiyorum ama Erica...Umarım hayal kırıklığına uğramam.Bi saniye!Jim ne olucak?!
-Erica!!!Jim,onu bırakamam.Beni nereye götürüyorsun?Eşimin haberi yok mu?!
Erica:
-Tabiki var çaylak saçmalama o da buraya gelicek!!
-Bana bir daha çaylak dersen?!
-Okey Kitty.Sana kahve demem mümkün mü?
Ahh çocuk kafalı kardeşim benim.De bakalım de...!Sanki halâ çocukluğunu yaşayan Erica kalmışsın boş denizlerde ama çocukluk sona erdi kardeşim gemi limana vardı.Artık hayat masumluğunu kaybetti!Artık hoop önümüze koyan anacığımız yok hayatımızda.Hayatımızda tek olan KALBİ KIRIK insanlar.Hadi onlara hayalleri hediye edip mutluluk senfonileri öğretelim.Herneyse.
Bi saniye.Burası benim evim değil kii.Burası...Burası...Ora!Çocukken hayalını kurduğum ev fakat fakat altında bir kitapçı var.Ayriyeten pembe kepenkleri var.Yeşil gövdesiyle hayallerimi süsleyen kitapçı.Kardeşim nerden bilebilirdi?!
Ah noluyor?Bahsetmişmiydim aceba?Yok artık?!Allahim rüyadaysam hemen uyanayımda bitsin şu işkence...!
Erica:
-Kahvee evimize geldik.Bu da yeni hayallerimizin kitapçısı.DİNGDİNG!Mesaj geldi.Bilinmeyen numara:
-Korkma ben hep yanındayım prenses!
Kimsin sen?Ne istiyosun benden?Nasıl bi karamboldür bu ki çıkılmaz hale gelinmiş içinden?Ama herşey bir yana...
Hayallerimi süsleyen kitapçı,o muhteşem ev.Evet onları deliler gibi istiyorum.

Siyah Bulut Ve Mavi GökyüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin