Red Velvet terus serbu kawan baik diaorang yang lama sangat bercuti.mereke terus peluk Wendy hampir dia sesak nafas.(kejamnya diaorang)
Wendy : Wei!! Dahlah tu... Mati aku nanti... Korang bertanggungjawab nanti ya...
Joy : Tu denda kau lah.. Sape suruh lama sangat tak datang sekolah... Kau seronok, cuti lama... Kitaorang ni belajar je... Bosan tau tak...!
Wendy : Hoho..Tak sia - sialah aku terjun ke jalan raya tadikan?? Hahaha!
R.Velvet : -..-
Yeri : Dahlah...Jom masuk kelas...Semasa Red Velvet nak masuk kelas, dengan tiba - tibanya , kejadian yang tidak diingini oleh orang ramai!!!!
Wendy pening kepala!!!
R. Velvet : --"
Author : Hehe...ok kita sambung....:3
Irene : Wendy , gwenchana?
Wendy : Aku tak apa - apa... Pening sikit jelaa..Red Velvet risau tentang keadaan Wendy. Wendy merasakan peningnya semakin teruk tapi dia menahankan rasa sakitnya tu.
Art High School berjalan seperti biasa.....ye...biasa...Red Velvet seperti biasalah , buli orang...tapi bukan Hana lagi. Kali ni buli budak baru dari Jepun...Namanya Heki. Bukan hoki ye...
Diaorang tak buli Hana lagi sebab dia dah pindah sekolah...Sapelah yang tahan kena buli... Haih...kesian...kesian...SKIP
Sewaktu Wendy , Irene dan Seulgi nak pulang , Wendy tiba -tiba berhenti.
Irene : Waeyo , Wendy?
Seulgi : Yelaa... Kau ada masalah ke?Wendy memandang poster yang dilihatnya semalam. Poster tu mengingatkan dia pada V.
Author : Love is in the air....
Wendy : Erm... Korang balik dululah... Aku hal penting yang aku perlu buat..
Seulgi : Yelaa... Kitaorang pergi dulu lah...Irene dan Seulgi tinggalkan Wendy sesorang. Wendy terus pergi ke suatu tempat. Sebenarnya dia sedang mencari Meow yang dicari - cari oleh V.
Author : Amboi... Tetiba jadi baik ni ada apa - apa ke...?
Wendy : *jeling*
Author : Aaa.....*lari*(ok...Aku mrapu lagi)
Wendy : Baik aku cari kat sini je... Manalah tau jumpa...
Wendy terus dan terus mencari Meow sampai hari dah malam. Dia dah penat tapi masih sanggup mencari Meow tu...
Wendy : Meow!! ooo Meow! *tercungap - cungap*
Dan dia menjerit...haih budak ni...
Wendy : MEOW!!!
Orang dalam rumah : Woi!! Gila ke?!!!Wendy : *naik angin*
-TBC-
YOU ARE READING
[SLOW UPDATE] Fall In Love With A Ghost?!
FanfictionThanks for reading this story kekeke....saya terpaksa 'hiatus' kan cite ni... Mianhae...><" N...thanks^^