Yağmurlu bir günde "Yong'un Yeri"ne bir yabancı geldi. İçerisi karanlıktı. İçeride çok büyük bir kalabalık vardı ama kimsenin yüzü gözükmüyordu. İçerisi yoğun rom ve tütün kokusu yüzünden uzun süre durula bilcek gibi değildi, tam da hatırladığı gibi. Etrafa bakındı. Kendisine uygun bir rakip aradı gözleriyle.
Ortada ki masada oturan adamı gördü. Beyaz kıyafetli,dağınık beyaz saçlı ve hafif yapılıydı, kendisinin dengi bile olamıyacığını düşüyordu. Ama en azından şimdilik idare ederdi. Yabancı onun yanına oturdu. Güzel bir kadın,garson, biraz ileride olan masanın yanından onlara doğru geldi;
- Bir şey istermiydiniz bey'fendi?- Bana şu çelimsizin içtiğinden getir , dedi.
Garson yabancının dediğini hemen yaptı.Ama yabancı insanların beklediğinin aksine içkiyi içmedi ve yanındaki adamın kafasından aşağı döktü . Beyaz saçlı adam yabancıya keskin bir bakış attı.Yabancı olabildiğince çok sırıtarak dedi ki:
-Tadını sevdin mi?
Adam ona baktı yavaş yavaş gülmeye başlamıştı o da:
-Bende tadı daha güzel olan bir şey var.
Yabancının gülmesi biraz azaldı:
-Neymiş o.
-Mesela bu
Diyerek kunaisini* Yabancının koluna doğru savurdu.Ve işte o zaman bar neredeyse tamamen boşaldı,birkaç izleyici dışında çünkü hepsi anlamıştı, bir kere başlamıştı kavga.
Yabancı cüssesinden beklenmiyecek kadar hızlı ,yani bir gergedandan bir az daha hızlı bir şekilde yana kaydı.Ama bu kunaiyi durduramadı ve yabancının zırhının sağ kolunda büyük bir yaraya sebep oldu.Yabancı çok sinirlenmişti ve sırtından kargısını çıkardı.Beyaz saçlı adam kunaisini bıraktı, kılıcını eline aldı,kılıç ve kargının çarpışmasıyla büyük bir patlama oluştu ve bar yok oldu.
*Kunai:Genelde ninjaların kullandığı, ortalama bir bıçaktan daha uzun ve çok sivri olan fırlatma bıçaklarının Japonca adı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shiro Ve Lex: Turnuva
FantasyShiro ve Lex bebeklikten beri çok iyi dostolan iki yetim çocuktur. İkiside çok iyi kalplidirler fakat hiç sevilmezler ve yıllarca dışlanırlar. Ve yıllar sonra artık kendilerini göstermeleri için bir şans doğar ve Turnuva'ya katılırlar. Ve yavaş yava...