Chapter 1

78 10 2
                                    

,,Ha bármit is megtanultam az életről és a szerelemről, az az, hogy ezek törékeny dolgok, és bármelyik pillanatban véget érhetnek.. [Richelle Mead: Örök kötelék, Rose] "

Kedves Chie!

Amikor ma megkaptam ezt a naplót... furcsa dolgok történtek velem. Azt mondta nagymama, hogy ez a napló egy Chie Aizawa nevű tizenhat éves lányé volt. aki rejtélyes körülmények közt tűnt el. A testét nem találták meg viszont ezt a naplót igen.
A napló üres volt, kivéve az első oldalát:

,,K. N-j. ez az Ő monogramja. Hogy ki is Ő? Valószínűleg az, aki téged is el fog csábítani... Ki ezt a naplót megérinti örök kárhozatra lesz ítélve. Egy tanácsom lenne: MENEKÜLJ! Kérlek leendő tulajdonos: ÍRJ LE MINDENT EBBE A NAPLÓBA! Én nem az ellenséged vagyok, ne ijedj meg."

Az a legenda járja, hogy ennek a naplónak lelke van és megharagszik arra aki nem ír bele. Nem foglalkoztam ezzel a nevetséges feltevéssel, hiszen te csak egy napló vagy, de mint láthatod mégis írok.. Pedig nem vagyok az a naplót vezetős csaj ezért betettelek a fiókomba. Elmentem lezuhanyozni, amikor viszont kijöttem onnan a napló az ágyamon hevert... megijedtem, így megfogtam a naplót és kidobtam. Megkönnyebbülten mentem vissza a szobámba ott viszont a látványtól, majdnem elájultam. OTT HEVERT AZ ÁGYAMON AZ IMÉNT KIDOBOTT NAPLÓ! Be pánikholtam. Támadt egy ötletem. Elégettem. Most már nyugodtan sóhajtottam fel. A nappaliba mentem. Azt hittem nem látok jól: A NAPLÓ A KANAPÉN VOLT SÉRTETLENÜL! Tisztán emlékeztem, hogy elégettem. -Lehet, hogy igaz a legenda?-ez volt az egyetlen eszembe jutó gondolat. Megijedtem így elkezdtem írni.

Love is DeadDonde viven las historias. Descúbrelo ahora