deel 2-het mooie huis

22 0 0
                                    

je loopt de badkamer in. je stapt in je grote bad. lekker aan het ontspannen, met de heerlijke geur van rozen om je heen. als je klaar bent ga je het bad uit. je kleedt je aan en loopt de keuken in. cheff Manon heeft een lekker ontbijtje klaar gemaakt. je ruikt spek vanuit de keuken. je gaat op een stoel zitten. louis komt tegenover je zitten. je lacht breed naar hem. zijn bruine lokken, zijn groene ogen, je bent echt helemaal verliefd op hem. je hebt al vaker aan kinderen nagedacht. jullie hebben het er vaak over gehad. jullie zijn immers al 25, en klaar voor een kindje. opeens schuift cheff Manon een bord met ontbijt onder jullie neus. "is alles naar wens, mevrouw Rose?" "ja, ik was even weg.." hij lacht terug.

als het eten op is zitten jij en louis op het bankje in de woonkamer. voor je is een grote foto van een jongeman en een jongedame die dromend in elkaars ogen staren. de dame heeft blauwe ogen en zwarte haren. ze heeft een lange witte jurk aan, een mooi kapsel en is mooi opgemaakt. ze heeft hem vast bij zijn nek. de man kijkt blij in haar ogen. hij heeft bruine haren en groene ogen. hij heeft een zwart pak aan en zijn haren netjes gekamt. hij heeft zijn liefde vast in haar taille. het is een portret van jullie op jullie trouwdag.

heartbreakerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu