deel 4-de drie beste vriendinnen

35 0 5
                                    

het begin van een liedje gaat, opeens uit het niets. het  geluid komt uit mijn broekzak. het is het begin van het liedje ''impossible'' van james arthur. ik kijk in mijn zak, en ik zie een iphone 4s uit mijn zak in mijn handen verschijnen. op de iphone staat de naam 'melody'. ''het is melody'' zeg ik tegen louis. hij knikt, geeft me een zoen op mijn voorhoofd en loopt weg. ik neem op.

''hey rose''

''hey melody''

melody is 23 jaar en ze is single. ze woont in een villa. we hebben elkaar leren kennen op de middelbare school. ik ben erg gehecht aan haar, want zij is een van mijn drie beste vriendinnen. ze houdt je altijd op de hoogte van alles, en zal je nooit vergeten, maar ze is best sletterig.

''heb je het al gehoord?"

''het nieuwss!!'' en melody verlangt haar ss. dat doet ze altijd als ze opgewonden is.

''melody waar heb je het over?''

''heb je het nieuwsss niet gehoord?''

''nou, vertel'' vraag ik haar

"tiara is zwangerrr van zayn!!"

tiara is 26 jaar oud. ze is getrouwd met zayn en is waarscheinlijk nu zwanger van haar eerste kind. maar dat is best snel want ze is maar twee maanden getrouwd. ze woont ook in een villa. tiara is altijd erg behulpzaam en handig, maar soms ook erg asociaal,

''zo snel'' zeg ik terug

''uhh jaa dat dacht ik dus ook, maar ik ben wel blij voor haar''

even is het stil.

''maar eh, zeg eens, melody, hoe weet je dit?''

melody zegt even niks.

''ik zag haar op straat en ik wilde haar niet spreken omdat ze er zo dik uitzag, en anders vloepte het er ewoon uit.. maar toek ik later nadacht was ze dus zwanger. maar niet doorvertellen aan jusie he?"

jusie is mijn allerbeste vriendin van de drie die ik heb. ze is ook 25 jaar oud en ze woont in een villa, drie straten verderop. we zijn samen opgegroeid, want onze moeders hebben elkaar leren kennen toen zij op de middelbatre zaten. we zijn op dezelfde dag geboren, maar ik was een uurtje ouder. dus eigelijk kent zij me na een uur na haar geboorte, en ik ken haar na twee uur na mijn geboortje. gek he? jusie heeft een lief en poesig karakter. ze probeert altijd alles op te lossen en ze is altijd eerlijk. ze is altijd erg begripvol, maar heel soms duurt het erg lang voordat ze snapt wat er aan de hand is. daarom ishet ook vaak erg leuk om haar in de maling te nemen.

maar terug naar het gesprek, wat melody zegt klinkt zelfverzonnen.

''hoezo mag jusie het niet weten?'' vraag ik haar.

''vraag maar aan tiara'' en ze gooit de lijn dicht.

wat deed melody vreemd zeg. het is toch beter als ik tiara ga bellen. misschien is het weer een gekke roddel van melody, laatst zei ze ook dat ik en louis naakt op het bed elkaar zaten te zoenen, iemand er fotos van liet maken en het op instagram zetten. maar ik vergaf het haar, omdat ik haar lievelingstruitje heb vervlekt met ketchup.

"hallo met tiara''

"hey tiara, met mij"

"oh, hey rose!"

"hooi. ik wilde je vragen of het waar is..."

"wat waar is?" vroeg tiara verbaasd.

"dat je zwanger bent van zayn." ik hoor tiara mompelen.

"tiara, wat is er?"

"okey zeg op, van wie heb je het gehoord? van melody he?"

"uhh jaah hoezo?" vroeg ik.

"het moest een geheim blijven. we kwamen elkaar tegen in de H&M en ze vroeg of ik was aangekomen. dus zei ik het maar meteen voordat ze zou roddelen, je kent haar. maar het moest een verrassing blijven, zelfs mijn moeder mocht dit niet weten. en ik heb het haar nog zo gezegd..."

"het is al goed. ik dacht dat het een roddel was dus ik dacht metteen: eerst even checken. maar nu blijft alleen jusie nog over, anders sluiten we haar buiten. dit blijft ons geheimpje, beloofd?''

''okey beloofd. maar ik moet hangen, zayn wilt het babyfeestje organiseren, hihi"

''nou okey dan, veel plezier, aanstyaande moeder!"

"hahah, jij ook!! groetjes aan louis he?"

"zal ik doen!!" en ze hing op.

---------------------------------------------------------------------

normaal gesproken doe ik nooit dit soort berichten

maar ben nieuw hier, so...

HEEYY

kunnen jullie please commenten of voten? nu ik eindeijk 14 lezers heb!!

ok byexx

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 26, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

heartbreakerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu