A zase krátka časť :(

413 33 1
                                    

Ahojte lásky prepáčte za zase krátku časť slubujem že začnú byť dlhšie!(moje novoročné predsavzatie)
Sedela som v lavici a zapisovala si do macu nejaké veci čo nám učitelka diktovala. Moc som ju nevnímala. Myslela som na Sama a na to čo sa predvčerom stalo..
Dnes ráno sa na mňa ani nepozrel..

Mám z toho zmiešané pocity , úplne ma ignoruje. Neviem čo sa to s ním deje?

Neviem čo sa to somnou dialo ale cítila som sa vtedy tak šťastná! V bruchu mi vybuchovali ohňostroje.. Ale teraz sa
Somnou ani nebaví tak čo mu preboha je?!

...

Som na obede nebaví sa somnou

Som na izbe nebaví sa somnou

O týždeň neskôr

Ok už je to týždeň čo sa somnou nebaví. Zožiera ma to. Každý deň má na izbe nejakú inú, a
na mňa sa ani nepozrie ..Len mi to proste vadí, a mám chuť tie dievčatá čo za ním lezú doraziť.. Štve ma že lezú aj do MOJEJ izby. Po pravde moja izba im slúži ako čakáreň, fakt nechápem ich posadlosť.

..

Už mám nervy! Všetko som povedala Niccolette ktorá len nemo prikyvovala a nakoniec sa mi priznala že jej môj spolubývajúci moc nevyhovuje . Ale Nicol má pravdu on je fakt debil. Nemôžem si pomôcť ale mám ho rada.
---
Poobede sme sa z Nicol rozhodli zájsť na nákupy , je piatok takže na učenie je šte času dosť. Milujem to tu, tie obchody sú úplne velké a plné krásneho oblečenia! Nie že by ma móda nejak moc zaujímala ale tto je fakt raj handier.

,,El pozri sa do prava"

Nicol prevracala očami

,,To si nemala hovoriť Nicky"

Pozrela som sa tam, stál tam Sam na pleciach sa mu vešala tá blonďatá opica z červenou hubou a smiala sa. Neviem či sú chalani tak dutý alebo nevedia rozoznať kravu od človeka.

,,tak čo povieš na Parkera?"

,,Jamesa Parkera? Nie Nicky ten neni moc pre teba, je presne ako Sam a sama si povedala že taký tip neznesieš"

,,áno ale nemôžem si pomôcť myslím že ty by si sa k nemu hodila El"

,,Nicky prestaň myslieť na chalanov je piatok večer a na viac sme tu na nákupoch nie na vzťahových konzultáciach"

Summer SchoolWhere stories live. Discover now