Jeeeej takže po svojej suoer zrážke s autom som bola nakoniec v nemocnici lebo mi krupalo v nohe, mám osadrované celé lýtko a je to celkom nepríjemné a dokonca ma chceli poslať domov , samozrejme som namietala a tak ma nechali učitelia užiť si posledné dva týždne čo sa týka toho tri dni pred koncom tábora mám narodky a s Parkerom plánujeme oslavu v jednej peknej londýnskej štvrti (v starbuckse pri škole) ale nie robím si srandu, na našej izbe sa bude konať pááárty ! A bude to fakt zadok aj keď budem mať na narodky určite zlomené srdce, Samo chce spriateliť mňa a Nicol a vkuse sa olizujú. Krava. Nejlepšie však je že Samo teraz behá len okolo mňa lebo cíti zodpovednosť za moju nohu. Je strašne roztomilý , chodí mi do starbucksu kupovať karamelovú horúcu čokoládu alebo jahodové frappé, v podstate mi absolútne nevadí že pijem horúcu čokoládu v lete , tu stále prší. Občas ma vezme na prechádzku pri ktorej ma drží za ruku aby som nepadla a mne sa to hrozne páči. Ten stisk jeho velkej dlane ktorá drží moju odkveclú malú ruku.
...
,,hej El potrebuješ pomôcť s knihami do triedy?"
Už som hovorila že je fakt roztomilý?
,,skoro žiadne knihy nmáme vezmem si ich do kabelky, ale chytiť by si ma nemohol?"
Krásne sa usmial a vzal ma za ruku. Trochu som krívala ale vždy na mňa čakal a moju kabelku mi vzal do svojej volnej ruky, zatial čo na chrbte mu visel batoh.
Vošli sme do triedy a Nicollin zákerný pohlad sa presunul na mňa doslova horela , a to som milovala najviac, tú jej žiarlivosť a pocit že v tejto sekunde sa tento milý a krádny chlapec venuje len mne. Áno šibe mi z neho.@@@@@@@@
Vzal moju tvár do rúk a jemne pritisol svoje jemné a hebké pery na tie moje, bozkáva sa tak úžasne, ja ho fakt milujem
Prebudila som sa na krik Niccollette ,,Eliza končíme vstávaj hviezdička"
Falošne sa uškrnula , v triede už sme boli len my dve zrejme som zadriemala počas vyučovania
,,Samo sa ponáhlal za Parkerom a ja ti mám pomôcť takže ideme vstávaj"
Chytila som si kapsu a sama som to odkrivkala k dverám odhodlaná zvládnuť to sama , niesom na tom tak zle aby som to nezvládala len źiadam Sama o pomoc lebo ma drží za ruku a to ma teší.
,,ale kamže"
Usmiala sa a podišla ku mne, podkopla mi zlomenú nohu a ja som v bolesti spadla na zem, zabuchla dvere a ja som len počula klúč v zámke
,,do riti!"
Zaziapala som , ostala som ležať v triede na zemi a postaviť som sa nemohla, najlepšie však je že upratovačky sú tu piatky a pondelky no dnes je streda.
ESTÁS LEYENDO
Summer School
RomanceEliza - skoro 17 Cez leto sa dostane na letnú školu v Londýne kde spozná svojho nového najlepšieho kamaráta a možno aj niečo viac, problémom je že sa okolo neho obšmietajú samé pekné tváričky a Eliza to už fakt nezvláda. V letnej škole zažíva veľa...