Ben mira .
Mavi gözlü,siyah saç gözlerine kadar kahkülü olan bir kızım annemle yaşıyorum ablam almanyada babam çinde fobilerim yükseklik yüksek bir yer gördüğüm zaman bayılıyorum örneğin uçurum...
Ve ben şu an ortaokuldayım..Ortaokuldayken herkesin bir sevdiği vardı ama ...
Benim yoktu neden bilmiyorum ama hiçte olmadı belki de hep karşıma sıradan erkekler çıktığından da olabilir en yakın arkadaşlarım Gizem, Hande ve öznur hep bana anlatırlardı, ben bunu seviyorum ben bunu seviyorum diye hata bazen iki üç kişiyi birden seviyolardı ama ben hiç öyle değilim ve olmayı düşünmüyorum şimdilik...Öznur ,Gizem ve Hande ile biz çok eğleniyoruz ne maceralar yaşıyoruz ne maceralar onlarlayken çok eğleniyorum ama ben onlar gibi her gördüğüm saçı dikik erkeğe yakışıklı demiyorum napiyim naturam böyle beni sevenler çok ama ben hiç birini sevmiyorum aramızda kalsın zaten hepside tipsiz zaman hızla geçiyor büyüdük serpildik oldukmu liseli artık biraz daha büyüdük ben ve Öznur fen lisesini tuturduk artık liseli genç kızlar olmuştuk Öznur öteden beri sevdiği hasan ile sevgili olmuştu arkadaşımın gözü aydın sonunda dilekleri kabul oldu eh darısı bana Öznurla sınıfta otururken susadığım için kantine indim, inmez olaydım sanırım aşık olmuştum !!!! AMAN allahım belki ilk defa bu kelimeyi kullanıcam ama ,çok yakışıklı...
Gözümü ondan alamıyodum beyaz tenli uzun boylu,uzun saçları gözüne kadar geliyordu arada bi kafasını sallayıp saçlarını uçuruyodu ben şok ben vefat , yanı o derece neyse daha fazla bakmiyimda anlamasın gülmekten ağazımı toplayamıyordum sınıfa sırıtır bi vaziyette girdim onu aklımdan çıkartamıyordum hep o hep o....
sınıfa girdiğimde öznur su nerde dedi ben şaşkın şaşkın bakarken öznur bende hasana aşık olduğumda böyle ağazımı toplayamazdim şimdi sen de ağazımı toplayamıyorsun ne iş anlayalım...
Bir an ciddileştim öznur aklından bile geçirme yok öyle bişey diyip sınıftan çıktım ama sınıftan çıktıktan sonra yine ağızim sırıtmaya başladı onun hakkında herşeyi bilmek istiyorum onun sınıfını aramaya başladım bu arada ben eve arkadaşım Tuana ile gidiyorumTuana nın sınıfına gittim onu beklemek için ne göreyim!!!!!!! İşte o ne işi var burada hemde bu sınıfta okadar uzunduki lise üçe felan gidiyor zannetmiştim meğerse aynı yaştaymışız sonunda Tuana geldi . ona acaba sizin sınıftaki birine aşık oldum desem mi? Bilmiyorum ama eğer söylersem belki onun hakkındaki herşeyi öğrenirim karar verdim söylemicem , yok yok Vazgeçtim söylicem Tuana ben sizin sınıftan birine aşık oldum , ohhh rahatladım be .Tuana neeee kim diye bağırdı bende sesiz ol duyucaklar ismini bilmiyorum ama uzun boylu yakışıklı uzun havalı saçlı biri Tuana ha sen bizim Berkeyi diyosun himmm demek adı berke ne kadar güzel bir isim. Tuana sakın asla !!!!! O nun etrafındaki kızar resmen Berkeyi kafeslemiş durumda yanına yaklaşan kızların çok pis canını yakıyolar aman ha uzak dur ondan ben çok şaşırmıştım . ama bende öyle ezik bir kız değildim tabiki .Tuana ya sordum peki berke onları seviyomu ????? Tuana bilmiyorum o pek kızlara yüz vermiyordu dedi . Ohh içime su serpilmişti hayatımda ilk defa aşık oldum onuda kolay kolay elimden kaçırmam !!!!! görelim bakalım ey mi yaman bey mi yaman savaş resmen başlamıştı...
Ertesi gün sabah okula giderken daha bi süslendim tamam biliyorum iç güzellik daha önemli ama dış güzellikte BERKE için önemli yanında kızlar oooo fıstık gibi mübarek okula vardır yeni bir gün umarım güzel geçer tenefüslerde tuanayı görme ayağına Berkeyi kesiyorum allahım her gün daha çok aşık oluyorum ama yanındaki kızları görünce morelim düşüyor amaaan bende güzelim maşallah bana .Berkeye yaklaşmanın bi yolunu bulmam gerekiyordu neyse zil çaldı Gülay hocanın dersi geç kalmıyim Gülay hoca bizim tiyatro öğretmenimiz aynı zamanda berke ve Tuana nın sınıf öğretmenleri Gülay hoca okulda bir tiyatro düzenlemeği düşünüyordu Romeo ve jülyed Romeo berke olucakmis yaşasın!!!!!!!!!!!!!!eğer jülyetde ben olursam çalsın sazlar . ne yapıp ne edip o rolü almam gerek zil çaldı zaten güzel dersler hemen geçer matematik hocasına bisey sormak için kitaplarımı alıp yanına gidiyordum ki koridorun başında berke ile çarpıştm
Kitapları toplarken ellerrimiz değdi göz göze geldik demeyi çok isterdim... Ama kör müsün be diyerek yoluna devam etti benim için büyük bir hayal kırıklığı
Devamı sonra.........
Elim ağrrıdıResmen elime geçen büyük bir fırsatı teptim. Öküz kaba ne olacak allahın ayısı morelim yerlebir olmuştu eve sınırlı sınırlı dönüyordum. Önüme gelene bağırıp hırsımı çıkarmak istiyordum sakin mira sakin derin derin nefes almam lazım. Çok susamıştım su almak için markete girdim ve inanmıyorum yine mi markette berkeyle çarpıştım. Bana yine mi sen allah allah diyip gülümsedi ayyy inanmıyorum yüzüm tam gülmeye başlamıştı ki... Arkadan bir kız BERKE ben açıktım diye berkenin yanına geldi yüzümdeki gülümseme birden gitti. Ayağa kalktım BERKE merhaba ben BERKE dedi. İçimden zaten biliyorum dedim. Elimi uzattım bende mira dedim memnun oldum diyip marketten çıktım beni de tanımış oldu artık yaşasın ...
Bu mutluluk bana yerlerde artar bile...Eve havalara uça uça gittim olley be olley .Ertesi gün okula giderken içinden dua ettim allahım lütfen bugün BERKE ile sohbet edeyim diye
YOK ARTIK başka bişey dilesem olacakmış. Asansörün başında BERKE asansör bekliyor benim için büyük bir fırsatı ama....
Benim asansör korkum var...Arkadaşlar ben birinci bölümü bu kadar yazdım devamı gelecek...
Lütfen okuduktan sonra boş yıldızı doldurun ve yorum yapmayı unutmayın hatalarını brlirtin bende ona göre düzeltirim devamı çok heyecanlı beni takip edin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEĞER HİÇ YOKMUŞSUN
RomanceBir kız ... Tatlı sevimli senpatik ama hiç aşık olmuyo ve atarlı yani erkeklerin ariyacağı tarzdan değil... . Ama okulun en yakışıklı çocuğu berke etrafında onca kız olmasına rağmen o o bir tek mirayı seviyor Acaba mira onu sevebilecekmi ? Yoksa ka...