Multimediyada :bitmeyen dertlerim
Hasss siktir yaaa allahımmmmm inanmıyorum ablam berkeyle ne halt ediyo acaba o berkenin benim aşık olduğum doğrusu onun öznurun sevgilisi olduğunu söylerse boku yedim yeminle...
Hızlı hızlı karşıya geçtim ablamla berke konuşuyooo...
"Aaaaa berke napiyorsun tatlım annen nasıl"
"İyi sima abla sen ne zaman döndün"
"Bende geçen hafta geldim. Ama bir ay durup gidicem"
Bidakka bidakka noluyo burda, siz tanışıyormusunuz ??????????
Berke bana bakıp gülümseyerek
"Miraaa duydum ki sen sima ablanın kardeşiymissin"
"Sen ablamı nerden tanıyorsun ki?"
"Senin ablan benim annemin komşusuydu ama gerçekten çok iyi anlaşırlardı ama tabi sima abla gidince ayrıldılar haliyle. Sima abla gelmiş bize haber bile vermemiş öyle olsun sima abla"
Ablam küçük bir tebessüm ederek bana baktı
"Miraa sen berkeyi nerden tanıyorsun yoksa hani o günlük..."
"Iıı abla annem aradı hemen gitmemiz lazım hadi çabuk"
Ablamın kolundan tuutuğum gibi götürdüm. Ablam kısık kısık sırıtıyordu. Berkeye yakşamlar bile diyemedim...
"Miraaaaa yoksa bu berke o berke mi"
Sanki bilmiyormuş gibi
"Hangi berke ?"
"Miraaa hani berke olucak tabikiside senin günlüğünde yazan berke yoksa o berke bizim ayşenin oğlu berkemi dökül bakalım"
"Saçmallama abla dalga mı geçiyorsun benim güzeller güzeli özgülüm o tipisize neden baksın"
Külliyen yalan ağzıma Sıçayım. ben berkeye TİPSİZ dedim inanmıyorum ya allah kahretsin
"Tama miracım öyle olsun hadi yürü annemi kızdırmadan eve gidelim"
"Aaa annem bizi evemi çağırdı"
"Mira sen kafayımı yedin acil annem çağrıyo deyip kolumdan tutup sürükledin ya"
"Aaaaaaaaa şey doğru neyse hadi gidelim"
Ablamla eve doğru yürüyorduk . ablam arada bi çaktırmadan gözleriyle beni süzüyordu. Sanki bişey dicekte demiyo gibi
Offff kesin anladı berkeyi sevdiğimi ...
Ertesi sabah
Tembel çocuk tembel çocuk haydi kalk haydi kal sabah oldu uyan sabah oldu uyan ...
Off ben bu alarmın....
NeyseBi elimle alrmı susturuyorum bi elimle o çapaklı gözlerimi ovuyordum.
Bu alarmı her sabah duymaktan gına geldi ama haaa bu ne kardeşim bikerede sesin kısılsın hemen kalkıp üzerimi giyindim servise binmek için merdivenleri hızlı hızlı indim daha saçımı bile topluyamamıştım sırf servise geç kalmamak için birde ne göreyim
Servis gelmemişşş
Ulan attırıcaklar benim tepemin tepsisini pardon tasasını...
Sanırım buda değildi amaaan neyse..
Oooooo bu servis ne zaman gelicek ya bi gelemedi gitti amına kodumun piçi
Ohhh be sonunda geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEĞER HİÇ YOKMUŞSUN
RomanceBir kız ... Tatlı sevimli senpatik ama hiç aşık olmuyo ve atarlı yani erkeklerin ariyacağı tarzdan değil... . Ama okulun en yakışıklı çocuğu berke etrafında onca kız olmasına rağmen o o bir tek mirayı seviyor Acaba mira onu sevebilecekmi ? Yoksa ka...