Ležím pritúlený k Alexejovy už asi desať minút. Myslím že zaspal. Chcel som sa o tom presvedčiť ale keď som sa chcel od neho odsunúť pritiahol ma bližšie. ,,Ani na to nemysli," pohrozil mi s úsmevom.
Ešte chvíľu sme ležali kým mi niečo nenapadlo. ,,Al?" ,,Mhm..." povedal a pritiahol si ma na očný level. Pritiahol som sa ešte viac. Naše nosy sa dotýkali. ,,Čo sme?" ,,Ako to myslíš?" ,,Ako vyzerá náš vzťah? Ako by si ho nazval?" povedal som smutne a kusol som si do dolnej pery. Nechcel som to vedieť.
Išiel otvoriť ústa a ja som ho chcel zastaviť. Zrazu ma pobozkal na nos. ,,Minule keď si sa ma niečo spýtal, mali sme spolu sex lebo si nechcel vedieť odpoveď, chceš ju počuť?" spýtal sa.
Chvíľu som váhal ale nakoniec som prikývol. Usmial sa. ,,Ma, chovám k tebe city ktoré som nikdy ku nikomu necítil. Najprv som si myslel že je to nenávisť, potom žiarlivosť a teraz....som si niesom istý. Ale jedno viem. Mark Winley urobíš ma šťastným a budeš môj frajer?" po poslednej vete som skoro omdlel.
Áno. Áno! Óó, áno! ANO!
,,áno," bolo jediné čo som zo seba dostal predtým než som sa na neho vrhol a začal som ho vášnivo a romanticky bozkávať.
Rukou som mu prešiel po hrudi až k jeho stehnám a pocítil som ako sa mu trochu postavil. ,,Hmmn...druhé kolo?" povedal keď som sa od neho odlepil kôli vzduchu. Usmial som sa.
,,Ale teraz, som vrch ja," povedal som a znova som zaútočil na jeho ústa. Asi súhlasil nepokúšal brániť.
....
Ráno
Zobudil som sa na jemné a príjemné hladenie po mojom bruchu. Síce som neotvoril oči ale Al vedel že som hore. Neviem ako, ale vedel.
,,Dobré ránko ospalec," povedal a venoval mi malý bozk na líce. Usmial som sa a otočil. Pootvoril som oči. ,,Aj tebe," povedal som ospalo a pritúlil sa k nemu.
Strhla ma hrozná bolesť v zadku a neubránil som sa stonaniu. Hneď si ma privinul bližšie a zasmial sa.
,,Čomu sa rehníš?! Mohol si byť trochu jemnejší, bol to náš prvý raz," povedal som a buchol som ho do ramena. Zasmial sa ešte viac. ,,Prečo si asi myslíš že sa ja nehýbem?" spýtal sa a pobozkal ma na čelo.
Hlavou mi prebehla spomienka na včerajší deň. Raz som bol vrch ja, raz on. Na tejto predstave som sa usmial.
,,Mohol by si byť vrh častejšie, bol si úžastný," povedal a ja som ho prekotil a posadil sa na neho. Bolesť trochu ustala. Priblížil som sa k nemu a spontálne ho pobozkal. Zachechotal sa do bozku a vrátil mi ho späť.
,,Na mojej strane súhlas," povedal som a zošuchol som sa z neho. Započul som ako mu zaškŕkalo v bruchu čo ma uvedomilo že aj ja, som bol dosť hladný.
,,Mali by sme sa ísť najesť," povedal som ale ani som sa nepohol. ,,Mhm.." povedal a pretrel si posledný raz oči predtým než sa postavil. ,,Ty nevstávaš?" spýtal sa keď si dával na seba už nohavice.
,,Porozmýšľam a možno sa ti o týždeň ozvem," povedal som a stále som sa nepohol. Mojim telom vládla bolesť ,ktorá mi avšak pripomínala..... Úsmev.
,,No poď princezná," povedal keď zhodil zo mňa perinu a po chvíli som na sebe mal aj boxerky aj tričko. ,,Ďakujem," povedal som ale stále som nemal v úmysle vstať.
,,Ale noták, aj mňa všetko bolí, poďme, vstávame," povedal a podal mi ruku. ,,Vážne? Koľko krát si bol spodok?" spýtal som sa keď som sa chitil jeho ruky a postavil som sa. ,,Oumm..."
Sklonil hlavu: ,,jeden," zamrmlal. Usmial som sa. ,,Tak vidíš," povedal som a odkráčali sme do kuchyne. Kým sme tam prišli už mal ruku okolo môjho pásu a obidvaja sme sa hlasno smiali.
,,Stále nedokážem uveriť tomu že sme spolu," povedal medzi smiechom a pobozkal ma. ,,Ale je to pravda," povedal som a otočil som sa ku chladničke.
....
Hola!
Ahojte! Vianoce sú už za chvíľu tu a dúfam že dovtedy stihnem vidať ešte aspoň dva diely. Inak, dúfam že sa vám diel páčil a tešte sa na ďalší. A nebojte sa, teraz to nebude zas také že príde domov, sex, bozk, zobúdzanie, spev, príde domov, sex....
Nie, nie,nie. Práve teraz to príde veľmi zaujímavé a teraz sa začnem rozpisovať! A pozajtra sú prázdniny!!
A nezabududnite:
Komentujte či sa vám diel páčil alebo nie.
Hlasujte aby ste ma podporili
a
Čítajte ďalej lebo je to zdravé!!
STAI LEGGENDO
Nenávisť žiarlivosť osud a láska (boyxboy) gay love story
Storie d'amoreDvaja úplne odlišní chalani, ktorý chodia na tú istú školu. Škola pre hudobno talentované deti. Sú to najväčší rivali ale čo sa stane keď ich spojí spevácka súťaž? Mark Winley je 18 ročný rúžovovlasý chalan. Je to poklad školy, najlepší spevák a vie...