Fısıltı

201 6 6
                                    

Merhaba Arkadaşlar...Hikayeme yeni başladım ve yorumlarınıza ihtiyacım var tabii ki de.Yroumlarınız olmadan kendimi geliştiremem ve hikayelerimi beğenmezsiniz.Umarım beğenerek okuyosunuzdur...

Multimediaya bakmayı unutmayın... <3 Hepiniziseviyorum Gladerlar....    

Uzun bi tanışma faslıdan sonra çoğu kişiyi tanımıştım.Buranın adının onlarca Kayran olduğunu ve tıpçılar ve koşucular olarak ayrıldıklarını da öğrendim.Gerçekten değişik bi yerdi.Etrafı duvarlaral çevrilmişti ve gece olduğunda kapılar kapanmıştı.Nedenini sorduğumda her zaman böyle olduğunu söylediler.Tek bana soğuk gelen Gally o kapılardan beni uzak tutmak için bin takla atmıştı.Bana sürekli çaylak demesi de ayrı bir şeydi.Geceleyin bana gösterdikleri yere yattım.Gözlerimi kapar kapamaz uykuya dalmışım.

Gözlerimi yattığımın yerin aksine daha komforlu bi yerde açtım.Bi kadınbana sürekli bişeyler fısıldıyordu.Her fısıldayışta içim ürperiyordu.Herkesbana bakıyor gibi hissediyodum.Bana fısıldayan olduğunu tahmin ettiğim kadınyanıma gelip'Aferin Thomas'dedi.Boş gözlerle kadına bakarken kendimi bi suyuniçinde boğuluyomuş gibi hissettim ve gölerimi açtım.Kalkıp birazyürüdüm.''Napıyosun bakalım gecenin bu saatinde çaylak?''.Bi hışımla arkadamıdöndüm.''Hey hey korkma benim.''dedi Newt.''Benartık adımı biliyorum adım Thomas.Bu durumda ilk sen öğrenmiş oldun.Ben birazyürümek istedim gece ilginç bi rüya gördüm de ''dedim.''Ne gördün?''diye sorduyürümeye devam ederek.''Bi kadının bana fısıldadığını ve boğuluyormuş gibihissettim.''dedim.Yüzüme uzun bakıp ''İlginç gerçekten.''dedi sadece.''Sanabişiy söyliyimmi?Sen buraya gelmiş herkesten çok daha değişiksin.Nedenini banasormaa çünkü açıklayamam.Dediğim gibi sıradan değilsin.''Bir süre onabaktım.''Kendimi acayip hissediyorum.Eminim ki burdan bi çıkış yoluolmalı.''dedim.''Emin ol herşeyi denedim aklına gelebilcek herşeyi burdanhiçbir çıkış yolu yok.''Arkasını döndü.''Onlar koşucular.Her sabah erkendenkalkıp labirenti koşarlar ama tek bir çkış yolu bulamadılar ayrıca labirentiniçinde geceleyin çkan yaratıklar var.Biz onlara ızdırapverenler diyoruz.Onlarakimse karşı koyamadı.Şu duvarda üstü çizili kişiler ya orda kalarak öldü ya davirüs kaptıkları için onları sürgün etmek zorunda kaldık.Eğer onlar gibi olmakistemiyorsan düşünmeyi bırakıp bize yardım etmelisin.''dedi.Söyledikleri benietkilemişti ama içimdeki istek bi an olsun geçmedi.Eminim burdan bi çıkış yoluvardı ve bu yolu ben bulacaktım.Bir süre sonra Newt elinde bir hançerle vekayranlılarla yanıma geldi.''Adını söyle''dedi.''Thomas''dedim.Bir süresesszilik ldu ssessziliği Chuck bozdu yanıma gelip bana sarıldı.''Yanımızahoşgeldin Thomas''dedi.Chuck hançeri elime verip bununla adımı duvara yazmamıistedi.Hançere bir süre bakıp adımı duvara yazdım.    

                                                                                   THOMAS                                                                                         




The Maze RunnerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin