Şiir gülüşlüm ...

165 10 1
                                    

Yeni bir kargaşa içine girer insan,
Sağdan soldan yer hayatın yumruklarını,mesele yenilmek değil
Nakavt olmamak, sırasıyla yaşar hayatın meridyeninde, sükûnetini sağlar , birer birer Aşar dagları, sıkışıp kalmak istemez daracık umutların Arasında, nefes almak ister paylaşmak ister nefesini kimsesiz bir çocukla , kayıplara karışır sır olur, sessizce ruhunu teslim eder, son kelimeleri bile söylemeden varır yokuşun basına ve kargaşalardan kaçıp gizlenmek ister bir sincabın yuvasına, sahiplenmek ister sahip olmak gerekir , veda etmek istemez ama gitmelerini ister , kalanlar zaten hep vardı , derinden yaralayan gidenler olur, kapıyı çarpar cam açılır rüzgar oluşur anlam veremez bir kapının etraftaki nesnelere neden zarar verdiğini, insan oğlu da böyledir yaptığı hatalar baskalarına zarar verir , neden sorusu sorulur daima kurtulmak istenir bu çaresizlikten onunda tek çaresi Cevapları yaşamaktır , hataları ört bas edip yeni bir hayata başlamak ister ancak ne kadar uğraşsa boş çünkü Yürek, vicdan bir adım dahi ileri gitmez, Vicdanın üstü hep Açıktır, ceryan yapar üşütür bütün bedeni, taki damarlarındaki kan donup ruh huzura kavuşana kadar .



Bügun yine Sensizliğe uzandım sevgili
Sol yanım açık kaldı Üşüttün beni Üstüme yıkıldı yalnızlığın. Gözümden Düşen yaşlar sensizliği resmetti
Ancak renkleri eksik kaldı Bende Kanımla boyadım sensizliği.



Varlığınla yokluğun Arasında ki ince çizgide yasıyorum. Varlığın Alışkanlık yokluğun hastalık bir nevi. Kursağımda kaldın varamadım tadına.
Sefil oldum gülüşlerinde uyudum. Busende uyandım gözlerinde aydınladı sabahım. Sen benim en güzel uykumdun.Sol Yanımı örten sıkıca saran tek kadındın.Gel uykumu kaçırma sol yanım acık kaldı üşüyorum. Karanlığına yattı hayallerim kabuslarınla uyandım.




Aklıma Akım yapan akıbeti belirsiz süretin ,Gidiş yolunu gözlerinde dinlenerek geçiren Gözlerim .
Geceyi sabah eder beyne kazınan Sözlerin , kaç krş varlıgının yanında yokluğum, isterim istemediğin kadar koltuğuna sahiplenmek, kalbinin Makamında mevki mertebe sahibi olmak, seni her daim içim de yasatır bütün hücrelerim , sen varsan ben gelirim, varırsa huzur bulur cennetim, seferi saymaz almaz yüreğime başka bir kadın, seni sayıklar kabuslardan uyanır kaldığım yerden seni sevmeyi devam ederim . ibadet sayar hayatımın her anında An'ar , beden nefes alana kadar ruh sonsuza kadar Yaşar seni .

Şiir gülüş'lümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin