Karanlık gölgem

69 3 0
                                    



Nerden bilebilirdim ki ?
Bir sabah uyandığımda düşlerimi,gülüşlerimi
Avuçlarımda bırakıp gidebileceğini !

Herkes Bir gün kaybeder ...
Önce masumiyetini sonra da tüm iyi niyetini ..
Büyümenin bedeli budur !

Sevgide mesafelerin önemi yoktur.. Uzaklık yakınlık kalpte başlar, kalpte biter. Kalp yakınsa aynı gök yüzünün altında olmak yeter de artar bile. Ama uzaksa, aynı çatının altında olsanız ne yazar....
Sevğinizi , sevdiklerinize hissettirin..

Yoruldum ruhum kaldırmıyor artık bu kadar yükü,sığmıyor yüreğime bu kadar karanlık,her saniye beynimi kemiriyor çaresizlik, linç ediyor yalnızlık ,yıkıyor üstüme bütün dertleri ,kalbim çığlık çığlığa ömrüm sıkışıp kalmış cevabını bulamadığım sokaklarda ve ölüm kapımı çalmaya aciz,yaşam kan kusturuyor hayallerime .

Attığın adımlarının izlerini bir bir takip eder hayat ,seni ummadığın yerden en basit halinde gafil avlar,ayak bağı olur yüküne Yük katar.
Daha fazla Ağırlığı kaldıramaz kaldırımların ,hayatına Yön veren çizgilerini sis kaplar ,Önünü göremezsin ,karanlıkla sırdaş olur gölgen dahi yalnız bırakır seni ,umut sessiz sedasız yok olur,göz kapakların zamanla kapanır ve bedenin ruhun yenik düşer,kimilerin hayat dediği kimilerin ise hala adını koyamadığı bu yerde.

Şiir gülüş'lümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin