day :: 22

370 30 2
                                    

A/N hey kunnen we even doen alsof dit n dag later is dan mijn vorige update en niet 2 weken? Thnx (btw als de text dik gedrukt is in t verhaal betekend dat Luke online aan t chatten is via tumblr okookkkko) en Oh MY gOD DANKJE VOOR 2k READS WTF

Ik begon besloot om terug te typen naar die ene Ash.

LukeHemmings96: hey Ash :)) leuk dat je op mijn blog hebt gekeken en dat we veel gemeen hebben en ik wil best graag vrienden worden :D

Nadat bericht gestuurd te hebben besloot ik om naar Starbucks te lopen en wat coffee te halen.

Ik liep de trap naar beneden af en zonder een jas te pakken trok ik de deur achter me dicht. Ik voelde snel nog in mijn zak om er zeker van te zijn dat ik wel geld mee had, en dat had ik ook.

Ik deed mijn oortjes in en tikte het liedje 'dammit' aan van Blink-182 en begon verder te lopen.

Eindelijk was ik bij de ingang van Starbucks, die midden in de stad lag. Ik duwden de deuren open en ging achter in de rij staan.

Ik keek op van mijn telefoon want de rij begon korter te worden en ik liep snel naar voren. Ik voelde dat iemand me aan aan het staren was en ik keek naar links om een jongen aan te kijken met bruine krullen en een zwarte bril. Hij had een groen jasje aan, want hij werkt hier, lijkt mij.

Ik keek weer omlaag om verder te gaan op Tumblr maar toen bedacht ik me dat hij me bekent voor kwam. Ik probeerde onopvallend op te kijken om dezelfde jongen weer te zien, hij was nu bezig met een klant, mooi.

Na hem even aan gekeken te hebben dacht ik een idee te hebben. Was hij die Ash van Tumblr? Nee. Ik had zijn profiel niet echt bekeken maar op zijn profiel foto had hij ook bruine krullen en een bril... Het was raar om nu zijn profiel te checken want er staan namelijk ook mensen achter mij.

Ik was eindelijk aan de beurt en beste een karamel frappuccino.

'En wat is uw naam?' Vroeg een blonde lange vrouw aan mij.

'Eh, Luke.' Mompelde ik en sloot verder aan in de rij.

Na iets minder dan 5 minuten te hebben gewacht hoorde ik een vrolijke stem mijn naam roepen.

'Een karamel frappuccino voor Luke?'

Ik liep naar de jongen toe om mijn Starbucks aan te nemen. Ik voelde dat hij me aan keek. Ik greep naar mijn Starbucks en keek omhoog om prachtige bruinen ogen te ontmoeten en ik voelde me rood worden. Hij is nogal... Knap.

Ik werd uit mijn droom gehaald door een stem.

'Luke Hemmings?'

A/N oooooOoh cliffhanger ;);(;;:(;: dit is waarschijnlijk mijn laatste update van 2015 wuuuut dus ik wens iedereen een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!!!😸🎄⚡️⚡️⚡️

100 dagen | MukeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu