Partea 1-Ma indrept spre New York

150 6 4
                                    

Ma trezesc din cauza telefonului care suna de mama focului.Ma scol si ma uit la telefon era 7:39. Ma scol linistita dar dupa 5 minute dupa ce am coborat jos la bucatarie am constatat ca intarziasem la aeroport si incep sa zbier ca din gura de sarpe.Urc repede pe scari si ma imbrac si imi i-au telefonul,incarcatorul,cele 2 trolere care mi se pareau gigantice si cei 200 de dolari si am chemat taxiul si am plecat la aeroport.

Am ajuns acolo crezand ca avionul a plecat dar am ajuns la timp si intru in avion si el decoleaza.Si ma asez pe un scaun,linistita........Vad langa mine o fata draguta care vorbea pe telefon cu iubitul ei.......

Eu: -Am ajuns la timp.......yes....

Ea: -AAA!Si tu ai crezut ca ai intarziat?

Eu: -Da.....pai si tu....?

Ea: - Da......Cum te cheama?

Eu: -Roxy Medison....pe tine?

Ea: -Pe mine Martina Karlson....cati ani ai?

Eu: - 18,tu?

Ea: -19......apropo frumos nume ,Roxy!


Eu: -Multumesc,la fel!Vrei sa fim BFF?

Ea: -Ok.....vrei sa iti dau numarul meu de telefon ca sa vorbim pe wathapp?(s-au cum s-o zice)

Eu:Ok....Al meu e 0766584380...(ps sunt niste numere puse la intamplare)

Ea: -Al meu 0789865760...(la fel tot numar la intamplare)





Hey primul meu capitol!!!!yeeee!Sa va mai spun o data daca nu ati vazut in descriere o sa postedoar 5 capitole  azi pe data de 22 decembrie 2015 ora 12:53 pana cand o sa stau la prietenul  pe calculator pt laptopul  meu e stricat si azi o sa postez doar 5 capitole dupa cred ca dupa 5 luni nu o sa mai postez.....Bye o sa mai postez peste o ora-o ora jumate......Bye!




Viata unei adolescenteWhere stories live. Discover now