Dupa 8 ore de mers cu avionul in total am ajuns insfarsit in New York.....Ma indrept spre "Casa Logan" .Ciocan si vine Logan cu prosopul doar in partea de jos pentru ca poate facuse baie.Era atat de frumos cu partatelele ale lui.....OOOOO!
El: -Scuze......acum am iesit de la dus........(spune el rusinat)
Eu:-Nu-i nimic........(eu eram gen nu-ti pune nici un tricou pe tine)
El:-Intra.....ma duc pana sus sa ma imbrac.Dupa iti arat camera "noastra"
Eu:-ok.......Dupa 5 minute vine cu un tricou si niste pantaloni trei sferturi.Ma duc dupa el si imi arata drumul spre camera care e la etaj.
Eu:Frumoasa camera ai!
El:Mersi,dar acum e camera noastra cate luni sau cati ani o sa stai aici.....Fa-te comoda pune-ti hainele in dulap,fa-ti un dus dupa poate vii jos sa mai vorbim daca vrei......sau daca vrei sa te duci sa te culci.....tu alegi!
Eu:Bine asa o sa fac si poate vin sa vorbim ,ok?El:Ok vorbim dupa!
Dupa o jumate de ora ies din baie cu prosopul pe cap si un prosop ca o ''rochie''.Atunci cand ies din baie il vad pe Logan venind in camera.
El:Scuze.....eu o sa cobor acum....
Dupa ce pleaca el ma sterg si imi pun o bluza cu ambii umeri infara si niste pantaloni scurti.Cobor jos si il vad pe Logan pe canapea uitandu-se pe telefon,iar cand am venit el a lasat telefonul jos pe canapea.M-am asezat langa el pe canapea.
El:Wow!Ce bine iti sta!Arati grozav!
Eu:Mersi si tu la fel!Deci vrei sa ne cunoastem mai bine?
El:Ok!Tu cati ani ai?Eu:18,tu?
El:Eu 19.Imi place negru,spaghetele,tie?
Eu:Cate avem in comun!Ce tare!Atunci el pune mana pe mana mea si ochii ne sclipesc ca niste bilute mari si negre.Se vedea ca amandoi eram emotionati.
Eu:AAAA.....
El:Nu este nevoie sa spui nimic......Decand am vorbit la telefon si cand te-am vazut am stiut ca intre noi va fi ceva.....
Eu:Dar.....In acel moment el mi-a inchis gura cu un sarut dulce....
Hey al trelea capitol!!!!!Yeeeeeeee!!!!Va place????NU spuneti nimic stiu ca va place pandacornii mei pufosi!Muahahhahahah!!!!Glumeam puteti sa va spuneti parerea fie ca e proasta(in limita bunului simt)fie ca e buna!!Bye pandacornii mei pufosi!!!!Bye!!!!!!
YOU ARE READING
Viata unei adolescente
RomanceDeci.......vreau sa fac o poveste si vreau sa poste mult la ea doar ca o sa fac mari pauze pt azi 22 decembrie 2015 ora 12:09 sunt la un prieten si nu pot sa vin mereu la el si sa ma conectez la facebook pe calculatorul lui sa vin la el si stiu ca a...