Capitol 4 Deciderea

64 4 0
                                    

Dupa 5 minute ni se deslipesc buzele din sarut atunci ma simteam in al noualea cer si cred ca si el.

Eu:Logan nu stiu ce sa zic.......
El:Nu trebuie sa zici nimic.Doar sa imi spui daca ma iubesti sau nu!Trebuie sa spui doar un cuvant nu mai multe......Atat iti cer sa spui!
Eu:Logan, te rog nu ma pune sa aleg!O sa imi frangi inima!!!
El:Tu o sa imi frangi inima daca nu imi spui da sau nu!Te rooog!Eu te iubesc foarte mult!

Eu:Dar Logan de abia ne cunoastem!Cum sa fiu cu cineva de abia cunoscut!Tu inca te numesti strain pentru mine!


Atunci imi smulg mana din mana lui si fug sus la etaj in baie unde ma inchid cu cheia si ma asez sprijinita de usa si incep sa imi curga lacrimi mari care se transforma in chicote de plans.Atunci Logan vine la usa si spune sa deschid dar eu refuz de cate ori imi cerea sa deschid usa.


El:Te rog deschide usa!Nu e nevoie sa te ascunzi si sa plangi!
Eu:Nu o sa deschid pana nu pleci!!!Vreau sa raman singura putin!Te rog!
El:Bine.....tu ai vrut!Plec!!!!!

Atunci el pleaca.Am auzit usa trantindu-se,atunci ies ma schimb in pijamale,dau drumul la televizor si ma bag sub plapuma plangand,dar cu timpul adorm.

Logan se plimba pe strazit,pe la 12 noaptea am auzit usa deschizandu-se .Era Logan.El s-a dezbracat de pantaloni si si-a pus niste pantaloni trei sferturi si fara bluza pe el,dupa se pune in pat se inveleste si inchide ochii dar pana sa adoarma s-a ridicat ma pupat pe frunte si obraz,apoi se culca.




Hey al patrulea  capitol!Yeeee!Si stiu ca spun aceeasi chestie de fiecare data!Deci vreau sa va spuneti parerea in cometariu pentru ca e gratis!!!Bye pandacornii mei pufosi!Bye!


Viata unei adolescenteWhere stories live. Discover now