encik poyo miss kelam kabut

16 1 0
                                    

Part1
"Ciss macam mana la aku boleh terlewat ,dah lah hari ni first day sekolah.Patut sebagai senior yang berdedikasi aku haruslah menunjukkan contoh yang baik ni tak dah first day dah datang lewat".
" oiiii t-rax lama tak nampak kau, fuyoo makin gemuk la aku tengok kau bukan macam t-rax tapi dah macam king kong kahlahkahkah"
Kurang asam punya gozilla, ada ke patut, aku yang cute ni dia panggil king kong. Ni karang ada juga yang makan ponampa aden ni kang.
"Woii gozilla mulut kau ni memang takde insurans kan suka hati kau je, nak panggil orang king kong " .Ujur ku dalam nada yang marah. Hahahahaha marah la sangat padahal dalam hati dah berbunga riang dah.
" Ala relax la iman tak kan aku nak bergurau tak boleh kalau dengan akmal tu bukan main jumpa je boleh je bergurau,gelak-gelak,senyum-senyum kalau dengan aku ni pandang muka pun tak sudi,tahu la akmal tu hansem ,aku ni dah la tak hansem patut la kau tak suka kan"ujur iskandar dengan muka kesedihan. Sedih la sangat.Tapi lama hati siapa yang tahu kan jeng,jeng,jeng jeng
Sebab tu la aku bagi gelaran kat mamat ni si poyo, poyo habis kot.
"Kau cakap baik-baik sikit is, Aku mana ada perasaan kat si akmal tu,memang la akmal tu hansem tapi aku tak suka la.Bajet hansem je lebih.
"Yeke?"
"Kau tak suka kat akmal tu, ke kau suka aku? "
"Hah"
"Takkan la aku nak sukakan kau pulak, tak hingin aku " Aku berlalu sambil menjelerkan lidah kepadanya.
Tapi dalam hati tuhan saja yang tahu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 22, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Encik Poyo, miss kelam KabutWhere stories live. Discover now