[2] Someone's missing in my heart.

59 5 8
                                    

Vedela som že to raz príde. Všetko má svoj koniec. Človek to čaká, v podvedomí vie, že sa to raz stane, ale snaží sa na to zabúdať a odďaľovať to, myslí si že má ešte veľa času. No opak je pravdou.

Keď človek stratí blízkeho tvora, myslím zviera ako je pes, je to ten istý pocit, akoby ste stratili verného priateľa. Akoby ste stratili človeka, ktorého ste milovali. Akoby ste stratili veľkú časť svojho srdca, ktorú si psík vzal so sebou. A vám teraz chýba tá odtrhnutá časť, ktorú už nikto nikdy nezacelí.

Boli ste s ním odmalička. Od útleho veku ste sa spolu hrali, smiali ste sa aj ste spolu vyrastali. Každý deň ste boli s ním, so svojim najvernejším priateľom, kamarátom druhou rodinou. Nikdy vás nesklamal. Vždy tu bol pre vás. Ochraňoval ostatných, nikdy neurobil nič zlé.

Zvykli ste si naňho. Zvykli ste si na jeho prítomnosť, na jeho hebkú srsť, na veľké teplé telíčko, ktoré ste mohli vždy objať, ak vám bolo smutno. Na jeho veľké, guľaté oči, ktoré o ňom prezrádzali najviac. Na jeho veľké čierne labky, na jeho mäkučké hnedé ušká.

Nie je to také jednoduché. Ostatní by povedali: „Veď je to len pes, prečo si kvôli tomu robíš takú hlavu?" Lenže pre vás to nie je „len" pes. Pre vás bol niečím výnimočným. Bol váš najlepší kamarát. Vaša každodenná opora. Vaše rozosmiatie. Vaše šťastie. Vaša rodina.

Od maličkého šteniatka ste spolu vyrastali. Boli ste priateľmi, spojencami a často ste si vraveli:

,,Budeme spolu navždy." Obaja ste vedeli, že nebudete, no brali ste to tak.

Každý deň ste prišli domov zo školy/z práce, hneď ste bežali za ním, pohladkať ho, zvítať sa s ním. Vždy vás rozveselil svojim vrtiacim chvostíkom a radostným štekaním na znak toho že je rád, že už ste konečne doma.

Ak ste mali zlú náladu, zaručene vám ju rozveselil, či ste chceli alebo nie. Pes nie je len zviera. Je to spoločník, oddaný kamarát na celý život. Ak zomrie, ak ukončí svoju púť na tomto svete, odtrhne vám veľký kus v srdci, ktorý už nikto nenahradí.

Začnete si vyčítať prečo ste s ním netrávili viac času, prečo ste pri ňom za celý deň neboli, prečo ste s ním neboli na prechádzke. Človek sa ani nenazdá a to najcennejšie zviera, psík, ktorého sme všetci tak milovali, ale brali ho za samozrejmosť, je preč. Odišiel a nikdy sa nevráti. A to je ten najhorší a najskľučujúcejší pocit na svete. ,,Človek si uvedomí čo mal, až keď to stratí."

Najsmutnejšie je, ak stratíte poklad, čo zachraňoval životy druhým, tak ako ja. Verte mi, že sa mi tieto slová ťažko píšu a oči mám plné sĺz, ktoré mi aj pri písaní nejeden raz vykĺzli. Bol to výborný psík, pomáhal ľuďom v núdzi a mal obrovské srdce. Neviem prečo to píšem v minulom čase, veď on je výborným psíkom a vždy bude! On nikdy neodišiel, zostane v našich srdciach navždy!

Ak zistíte čo sa stalo, najprv zosmutniete ale neuvedomíte si to. Najprv vám to stále nebude dochádzať. A potom prídu ďalšie dni, ktoré budete musieť zvládnuť a keď si to uvedomíte, keď vám dôjde že naozaj zomrel a už sa nikdy nevráti, doľahne na vás nával smútku, vlna skľučujúceho pocitu a veľa sĺz, čo sa deje práve teraz mne.

Naozaj si uvedomíte že zomrel, lebo najprv ste tomu nechceli veriť. Nechceli ste si to pripustiť, jednoducho sa to nemohlo stať. Neviem si predstaviť že prídeme, a on už nerozpozná naše auto, už nebude veselo mávať chvostíkom a štekať naň. Že už nás nebude otravovať s hodením aportu a že mu ho už nebudeme môcť hodiť. Neviem si predstaviť že vojdem na dvor a on tam nebude, že sa nebude pliesť pod nohy a dožadovať sa pohladkania. Neviem si to predstaviť. Neviem si predstaviť život bez neho.

Nebojte sa a nesmúťte. Nemáte prečo. Vaši verní psí priatelia nikdy neodišli. Zostanú vo vašich srdciach navždy. Aj keď si ich nebudete môcť pohladkať a vystískať, zostanú vo vašich spomienkach. Budú sa na vás stále pozerať zo psieho nebíčka a ochraňovať vás tak ako to robili aj predtým. Už ich nič nebolí, sú veselí a šťastní, behajú po veľkej lúke spolu s inými psími kamošmi. Určite by nechceli, aby ste kvôli nim smútili a plakali.

Budú na vás čakať tam hore. A keď prídete, budú vás vítať rovnako, ako to robili aj predtým. Už budú naozaj šťastní. Už áno.

,,Psy majú len jednu jedinú chybu. Žijú príliš krátko." Keď sa to stane, keď vám raz v živote odíde za dúhový most váš najlepší priateľ, začnete sa pýtať: ,,Prečo?" Prečo práve on, môj najlepší kamarát? Ja vám poviem prečo.

,,Why the God takes always the best animals? Because when you come into the garden, which is full of the nice flowers, which one do you pick? The most beautiful one."




Ahojte.. Len som sa potrebovala vypísať, dať zo seba jednoducho pocity von a to je prvýkrát čo sa mi takéto niečo stalo a naozaj mi to pomohlo.. To je všetko. :'(

R.I.P. Harry †

Forever in our ♥. I will never forget....


You can be who you want to be...Where stories live. Discover now