Deci de unde sa incep...ma numesc Alexandra Reed am 17 ani sunt din LA si peste o saptamana trebuje sa ma mut in New York. Eu nu vreai asta aici toti prieteni aivi sunt la curent cu toate cursele ilegale...a da eram sa uit ..da asa e particip la curse ..pot sa spun ca sunt chiar foarte buna ...de un an nu am mai pierdut o cursa aici toti ma stih ca si Qeen .
Azi este vineri si mai sunt doua zile si plec ...oooff .
-Alex haide jos trebuje sa mananci !si acesta este fratele meu Skyler .
-Asteapta trebuie sa ma schimb.
Ma duc im dressing si imi aleg o pereche de blugi mulati negri si o bluza tot neagra larga . Ma dau cu putin rimel si imi fac o codita din tus.
Cobor jos si spre surprinderea mea fratele meu iar a plecat ...cred ca are ceva treaba .
Mananc si ma pun la televizor . Vad ca mi vibreaza telefonul cred ca e un mesaj .
De la Lizz:
Hey ce faci? Vrei sa mergem cu Dylen si Aaron in oras?
Da ne vedem in jumatate de ora la cafenea !Dupa ce termin de scris mesajul urc sus sa ma schimb ! Cred ca o sa aleg o pereche de blugi negri mulati si o camasa alba cu albastru in carouri . Ma incalt cu botinele mele si cobor jos. Acum ma gandesc cu ce sa merg ..cred ca azi o sa aleg motorul meu.
Plec in garaj si iau motorul de un negru mat , imi pun casca si plec . Fratele meu stie de curse chiar daca la inceput nu ia convenit .De fapt nu eu i-am spus depre ele se para ca si el a concurat si la final dupa ce am castigat ,si normal, ma vazut . Dar acum totul este ok intre noi.
Am ajuns la cafenea si ii vad pe toti la o masa. Ma indrept spre ei .
-Hey gasca !
-Hey! Imi raspund toti in cor .
-Deci...incepe Aaron discutia ,am vorbit noi intre noi si ne am gandit ca daca tot pleci peste doua zile hai sa mergem la o cursa si dupa ce zici la club?
Am stat si m-am gandit si pana la urma am raspuns !
-Da ..dar sa nu va para rau daca pierdeti ! Le-am spus eu ..si toti au inceput sa rada ...si ei stiau ca nu pot sa ma invinga fie ca e o cursa cu masina sau cu motorul.
Aici sunt un fel de bad girl dar la scoala sunt o tocilara .
Dar cand spun ca sunt tocilara nu ma refer la ochelari sau aparat dentar sau ca lea se ia de mine ma refer ca invat foarte bine am numai 10 pe linie . Asa am stabilit impreuna cu fratele meu ca daca o sa am note buna o sa ma lasa sa continui sa particip ...el este mai mare cu 1 an decat mine el este un player nu a avut niciodata o relatie serioasa doar distractii de o noapte ..pe cand eu inca sunt virgina ...da am mai avut relatii dar nu am ajuns sa ma implic in ele cu sufletul.Plecam de la cafenea si ajungem pe pista. Este ora 19:30 in jumatate de ora incepe cursa .
-Hey Alex! Ma striga cineva si cand ma uit in spate il vad pe Bill ..el este omul care ma invatat sa conduc am cea mai mare incredere in el .
-Buna ce faci? In seara asta este cineva de nasul meu la cursa?
-Bine ...in seara asta participa un tip din New York cica i. Se spune Demonul Soselelor nu a mai fost invins de doi ani .
-In seara asta iti spum sigur ca o sa fie. Ii spun eu lui si incepem amandoi sa radem .
-Am cea mai mare incredere in tine stiu sigur ca o sa castigi !
Mai sunt cinci minute si incepe cursa in seara asta e cursa cu motoarele .
Vad cum se indrepta spre mine un motor cred ca el este acel tip . Se aseaza langa mine ..vad cum incep sa se adune motoarele. Vad o tipa sumar imbracata ca apare in fata noastra ..duce mana in spate la incheietoatea sutienului cand sutienul atinge pamantul plecam toti de pe loc. Sunt in spatele acelui til si simt cum adrenalina imi curge prin vene mai este o singura tura si ala tot in fata mea este apas mai tare pe pedala si vad ca ajung in dreptul lui ...mai am cam 100 de metri pana la start asa ca apas mai tare si normal ca ajung prima la linie imediat dupa mine ala.
Luke pov.
O vad pe tipa aia cum incearca sa ma depaseasca si la un moment o vad in dreptul meu. Cum dracu ? O vad cum se departeaza de mine ai castiga. Nu pot sa cred cine dracu e asta si cum de m a invins. Ma dau de pe motor si ma indrept spre ea .
Alex pov.
Il vad cum se indreapta spre mine si pot sa zic ca este foarte furios ..dar este si foarte frumos culoarea parului este negru are niste ochi verzi si freza facuta ..clar se crede buticul pamantului .
-Hey tu! Spune el spre mine .
-Vrei un autograf? Il intreb eu ranjind ...
-Da-ti casca jos ca sa pot vorbi cu tine !
-De ce as face ce spune un maimutoi? Cuvintele imi ies pe gura fara sa-mi dau seama!
-Cum dracu de ai putut sa ma invingi?
Luke pov.
-Cum dracu de ai putut sa ma invingi ? O intreb dar nu primesc un raapuns in schim langa ea apara un baiat ce ii spoteste ceva la ureche .
O vad cum se urca pe motor si pleaca ! Cine e ea ?
Alex pov.
Nu am chef sa ii raspund maimutoiului ! Asa ca tac . Vad ca vine la mine Bill oare ce vrea ?
-Du-te si ia bani si dupa vezi ca avem un transport !
Ma urc pe motor nu inainte de a lua banii si plec . La marginea orasului este un vechi depozit unde au loc schimburile sau unde vin masinile cu marfa . Cand spun marfa ma refer la pistoale ,grenade,bombe si desigur droguri .Ajung si ii vad acolo deja pe Dylen si pe Aaron ei doi se ocupa la descarcat si Lizz se ocupa de IT .
-Hey ati reusit?
-Da dar vezi ca soferul nu brea sa vorbeasca ! Vrei tu sa te ocupi?a intreaba Dylen cu ranjetul pe buze.
-O sa fie placerea mea !
CITEȘTI
Just us ..... it's important today ..
Teen FictionIn aceasta carte este vorba despre o fata a caror parinti au murit intr-un accident .Dupa moartea celor doi ea devine foarte inchisa in ea si incepe sa participe la curse.Ea dupa moartea lor se muta impreuna cu fratele ei. Ea se muta la o alta scoal...