Capitolul 4

12 4 0
                                    

Cand am ajuns jos nu mi venea sa cred ....era fratele meu si.....Luke .


-Ce cauta asta aici?? Il intreb pe fratele meu tipand.


-Deja ai reusit sa o ai Sky am crezut ca eu o sa fiu primul ! Scoate pe gura pacaliciul ala.


La cat de tare ma enervat m-am dus spre el si i-am dat o palma de toata frumusetea. L am vazut cum pune mana pe locul lovit si l freaca.



-Suntem frati ! Tip tare la el ca sa auda



Fratele meu a inceput sa rada , normal ca lui i se pare amuzant !



-Dar nu trebuia sa te aranjezi pentru mine ! Îmi spune Luke.


La ce se referă? ? Când mă uit în jos mi.am dat seama l ce se referea . Au început obrajii sa mi se înroșească așa ca am urcat repede sus în camera mea .

În seara ăsta aveam o cursa nu trebuia sa o pierd așa ca încep sa mă pregătesc. Cred ca o sa.mi iau un tricou scurt mov și o pereche de blugi negri cu talie înalt și rupți în genunchi . Mă machiez puțin adică tuș rimel și puțin ruj roșu fără fond de tem pentru ca nu am nevoie . Și cobor jos.

-Unde pleci iubire ? Deci nu pot sa cred Cum își permite ?



-Nu e treaba ta ! Îi răspund răspicat lui fără sa mă uit la el și plec din casa trântind ușa după mine !


Fratele meu știe ce mă duc la o cursa, tot ce sper e sa nu îl văd pe păcăliciul ăla acolo !

Ajung acolo și ies din mașină toate privirile fiind pe mine ! Mă duc la baza unde mă înscriu ...ajung acolo și văd un tip care se apropie de mine .



-Ce cauta o fata ca tine la un concurs ilegal ? Mă întreba cu un zâmbet arogant .



- Pe mă-ta o caut . II răspund răspicat .

După văd ca pleacă mă înscriu la concurs sub numele de Queen !

-Cat pariezi păpușă ?



-5000 de euro ! Îi răspund de tipului de la înscrieri !



După ce las bani plec spre mașină mea gata de cursa .După ce am intrat în mașină văd lângă mașină mea mașină lui Luke . Se pare ca o sa.l mai bat o data .

Văd țipă sumar îmbrăcată venind intre mașină mea și a lui cu un steag în mana ...în momentul în care a lăsat steagul în jos am pornit în viteza eram prima normal am trecut prima linia de finish! Și cobor din mașină foarte elegant . După ce cobor îl văd pe Luke ca se îndreaptă spre mine .

-Deci nu pot sa cred ! Cum ai câștigat cursa ? Ști puțin tu ești Queen ?




- Vezi ca ți ai dat seama ca eu sunt! Îi spun și plec de lângă el sa mă duc după banii mei . II iau și mă duc la mașină . Cam în 20 de minute ajung acasă și în living îl văd pe fratele meu cu Luke lângă el vorbind despre ceva dar când mă vede Luke rămâne cu privirea ațintiți spre mine .


-Bună surioara ! Clar vrea ceva fratele meu când îmi spune asta!


-Ce vrei ? Îi spun pe un ton plictisit .


-Cam 1000 de euro . Îmi spune el . Normal ca bani vrea oricum îi dau pentru ca nu mi a cerut bani dar nu o sa îi dau din prima vreau sa văd ce vrea sa facă cu ei !

-Dar ce faci cu ei ?


-Am pus pariu cu cineva ca vei pierde în seara ăsta ! Ce a făcut ??

-Nu pot sa cred Cum ai putut sa crezi ca as putea sa pierd ?



-Ai concurat cu Demonul Cum crezi ca as putea sa cred ca o sa câștigi ?

- Pai uite ca acum știi Cum !


-Dar mi dai nu ?


- Off da Îți du numai taci din gura !

Scot banii și îi dau îl pup pe obraz și dau sa plec în camera mea dar nu pot pentru ca aud gura pacaliciului.

-Dar eu nu merit un pupic ? Mă întreabă el pe un ton pervers și drăguț în același timp !


-ok

Mă duc spre el dar când mai aveam un centimetru sa ajung la obrazul lui și.a întors capul și l.am sărutat pe buze am dar sa mă despart de el dar mia prins ceafa cu mana adancind sărutul ! Am reușit și l.am împins de pe mine dându.i una unde nu răsare soarele și am plecat în camera mea nervoasa !

Sa.l ia draci de neghiob afurisit . M.am demachiat și m.am îmbrăcat în pijama punându.ma la culcare .

Just us ..... it's important today ..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum