M-am trezit dimineață ...m-am dus la baie pentru a mă pregăti pentru scoala .....După ce am făcut un duș am mers spre șifonier sa văd cu ce o sa mă îmbrac .....pana la urma îmi iau o pereche de blugi grenadine o bluza alba și pe deasupra geaca de piele.
Merg jos în bucătărie și ca sa vezi...fratele meu cred ca plecase . Mă duc în garaj îmi iau mașina și plec spre școală .
Eu su fratele meu ne intelegem foarte bine chiar daca el este un prost care pariaza ca nu o sa castig.
Ajung la poarta liceului si vad un loc liber...cred ca este cel a lui Luke ..perfect
Cand opresc motorul aud in sparele meu un clanxon. Normal cine putea sa fie ...decat Luke.
-Ce dracu vrei .? Nu mai clanxona ca un retardat prost care esti ...Doamne Durex isi cere scuze ca ai iesit tu pe fata pamantului.
Dupa ce spun astea realizez ca toti prietenii lui au auzit si incep sa rada de el. Furios iese din masina si vine spre mine.
Ma apuca de mana si ma trage pana in baie baietilor si inchide usa si arunca cheia pe jos ...firar
-Ce dracu ai Lasa ma sa ies.
-Daca tu crezi ca dupa tot ce mi ai facut afara o sa scapi asa usor ?
-Eu am spus doar adevarul care stiu ca ..in cazul tau doare.
Se apropie periculos de mine. Ma apuca de fund si ma ridica in asa fel incat sa mi inconjor picioarele in jurul lui.
-Am o idee ...spune pacaliciul. Daca vrei sa te iert ce ai spune sa plecam de la scoala ...si sa mergem la mine ?
In timp ce spunea asta ini saruta gatul. Doamne nu pot sa mai rezist mult si incep sa scot un geamat. Parca vad ce zambet are pt asta. Incepe sa coboare cu sarutul pana ajunge cu nasul in decolteul meu.
-Aah ..daca tu crezi ca o sa merg cu tine acasa te inseli ... ahh incep sa gem cand imi musca o bucatica de piele de pe gat cred ca asta o sa lase un semn frumos.
Ma aseaza pe blatul de la chiuveta si incearca sa mi ridice tricoul. In acel moment parca ies din transa si l inping de pe mine. Iau cheia de pe jos si incep sa alerg pe holori sperand sa nu ma fi vazut cineva.
Intru in clasa si observ ca profa a ajuns. La nici trei secunde vad ca apare Luke in spatele meu si isi pune mana pe talia mea.
-Sper ca aveti un motiv foarte bun pentru care ati intarziat.
Toti din clasa se uitau la noi si ranjeau la Luke. El zambea pe sub mustati. Mama ce as vrea sa i sterg zambetul. Dupa ce i spunem profei ca m am trezit mai tarziu ne crede si ne lasa sa mergem la locuri. In timpul orei nimic interesant nu s a intamplat. Am luat un 10 si cam atat.
Ies pe hol si ma intalnesc cu Gemma si decid sa mergem impreuna la cantina. Il vad pe fratele meu ca vine spre mine si fara sa spuna ceva ma apuca de mana si ma trace intr un lic mai retras.
-Surioara mea mult prea scumpa ce fac?
O doamne asta de de rau cred ca a aflat ce i am facut cu tricourile albe .
-Despre ce vorbesti ? Il intreb eu facand pe proasta.
- A pai nimic eram in trecere pe la scoala si chiar cand sa intru in clasa vad o fata ce alerga din baia baietilor cu Luke in urma ei .. a si mai vad ca are si semne pe gat ....Nimic important ...
O doamne am incurcat o rau. Trebuie sa gasesc o scuza. Il vad pe Luke ca se indrealta spre noi ma apuca de talie si
-Ce faci iubito ? Doamne cat de salbatica ai putut sa fii ! Spune asta in soapta dar normal ca aude si fratele meu care se uita ca la felul 14 la noi.
Doamne sa vada el ce o sa pateasca ....
CITEȘTI
Just us ..... it's important today ..
Teen FictionIn aceasta carte este vorba despre o fata a caror parinti au murit intr-un accident .Dupa moartea celor doi ea devine foarte inchisa in ea si incepe sa participe la curse.Ea dupa moartea lor se muta impreuna cu fratele ei. Ea se muta la o alta scoal...