Alex pov.
Plec spre biroul directorului.Intru fara. Sa mai bat la usa.
-Buna ziua sunt Alexandra Reed sunt noua eleva in scoala am venit dupa orar si cheia de la dulap.
-Buna ziua domnisoara Reeed ne bucuram sa te avem la noi! O sa chem pe cineva sa ti arata unde este dulapul tau si salile de curs!
Ma asez pe un scaun si astept sa vina ....dintr-o data se deschide usa cred ca e ala care tre sa ma ajute ...oricum nici macar nu ma uit cine e .
-Vad ca ai venit Luke ! Du-te si aratai domnisoarei tot ce are ea nevoie .
Ma ridic in picioare si nu pot sa cred in spatele meu se afla idiotul . Dar eu nu vreau sa merg cu el.
Iesim din biroul directorului in liniste.Simt cum cineva ma prinde de mana.
-Ce vrei ? Il intreb pe el .
-Pai ....tu eu si patul ! Raspunde el sigur .
-Daca tu crezi ca sunt ca toate cu***le cu care ti-o tragi te inseli !
-Macar hai sa facem cunostiinta ! imi spune el
-Alexandra .
-Luke sau demonul soselelor . imi spune el ....chiar crede ca mi pasa ...tot eu l am batut ultima oara .
-Aaaa..tu esti cel care a fost batut de o fata ! Dupa ce spun asta fata lui devine una serioasa . Ma tranteste in dulap si se apropie foarte mult de mine .
-Daca nu taci ....o sa te fac eu ! Sa nu mai spui la nimeni !
Mi a pozitionat mainile deasupra capului si se apropia tot mai tare de mine . Nu am idee ce fac ....gata stiu
Ii trag una in locul unde nu este soare ! Dupa ce fac asta cad la pamant !
-Daca te prind ....iti spun sigur ca no stai o saptamana pe scaun ! Ma ameninta el.
Plec de acolo ..trebuie neaparat sa gasesc pe cineva sa ma ajute .
-Hey ...eu sunt Alex ai putea sa ma ajuti? Intreb pe o fata care statea cu spatele la mine. Cand se intoarce observ ca este una din fetele de dimimeata cu care sta Luke .
-Buna sigur hai ! Deci cum te cheama?
-Alexandra ...pe tine ?
- Gemma sunt sora lui Luke !
-Serios ...o doamne imi pare rau pentru tine ! Ii spun eu razand
-Nu e chiar atat de rau ....dar totusi merci pentru ce i-ai aratat dimineata !
-Nici nu vrei sa stii ce i-am facut dupa!
-Te roog spune-mi! Se milogeste ea de mine !
Dupa ce ii spun despre tit ce s a intamplat din biroul directorului pana acum ...ajungem intr un final in laboratorul de chimie ! Ma asej intr o banca singura ...se pare ca no sa am un coleg de banca "Super"
-Buna ziua elevi! Dupa ce raspundem si noi fiecare cum are chef invepe sa strige prezenta !
-Reed ! Spune profesorul .
-Prezent !
-Vad ca avem elevi noi vin o te rog in fata sa te prezinti!
Doamne urasc asta cel mai tare sa ma duc in fata .
-Buna ma numesc.....dar cand sa termin apar in clasa fratele meu ,Luke si alti doi baieti cred ca sunt cei de dimineata !
-Bine ca ati venit diceti ba la locuri ! Clasa anul asta o sa facem chimia si cu cei din clasa a 12-a ! Domnisoara Reed te rog sa continui !
Dupa ce m am presentat si am rezolvat o problema la tabla m am dus spre banca ...deci nu pot sa cred .
-Buna papusa ! Imi spune neghiobul
-Ce cauti in banca la mine ?
-Pai aici mai era singurul loc liber ! Imi raspunde el ranjind .
Ma asezjos langa el si la un moment simt o mana pe piciorul meu care ma maseaza de jos in sus .
-Inceteaza la dr** ! Ii spun eu in soapta .
-Nu ! Imi raspunde el degajat .
O sa trebuiasca sa i o dau eu jos.I am dat mana jos si spre surprinderea mea nu a mai pus o acolo ! Orele au trecut repede mi am facut o prietena am invitat o mai tarziu la mine ....acum am ajums acasa ma duc sa ma schimb in o pereche de pantaloni scurti ..dar cand spun scurti chiar scurti sunt si o bustiera cu bretele . Nu ma judecati asa stau eu prin casa ! Imi fac temele ...si deodata se aude usa de jos cred ca a venit fratele meu .....cobor jos.
Cand am coborat jos nu mi a venit sa cred .........
CITEȘTI
Just us ..... it's important today ..
Teen FictionIn aceasta carte este vorba despre o fata a caror parinti au murit intr-un accident .Dupa moartea celor doi ea devine foarte inchisa in ea si incepe sa participe la curse.Ea dupa moartea lor se muta impreuna cu fratele ei. Ea se muta la o alta scoal...