"CİNSEL TACİZ"

773 8 0
                                    

                                                                                    

                                                                               

34 yaşında kadın.Evli 2 çocuk sahibi,bayan X.

Ellerinde ve ayaklarında uyuşma hissediyor.Parmaklarında ki kasılmalar nedeniyle MS hastalığı şüphesi ile ilaç kullanmaya başlamış ve morali hayli bozulmuştu.

Bir ara "uyku apnesi"nden şüphelenmişlerdi.

Tavsiye üzerine terapiye geldiğini anlattı.

Ön konuşmalarda herhangi bir korku yaşamadığını ve travma geçirmediğini söylüyordu.

Sonra koltuğa uzanıp gözlerini kapadı.Hafif bir meditasyon ve gevşeme çalışmasından sonra "eşimin yanında bile soyunamıyorum" diye hafifçe mırıldandı.Sebebini bilmiyordu.Bu çekincesine anlam veremiyordu.Bu durum evliliğini kötü etkiliyordu.

14 yıl olmuştu evleneli.Biri kız,bir erkek iki güzel evladı vardı.Eşi iyi bir insandı.Maddi manevi bir problemleri yoktu,ama mutlu musunuz soruna verdiği cevap oldukça keskindi; "HAYIR"

Neydi bu kadının mutsuz olmasına neden? 34 yaşında ki yüksek tahsil almış,çalışan bir kadının mutsuzluğunun nedenini bilememesi  bizce anlaşılır olsa da garipti.

Bilinç altını serbest bırakmasını belki bir şeyler hatırlayabileceğini kendisine hatırlattıktan sonra rahatladığını hissettim.

8 yaşındaydım annem ile birlikte teyzeme gitmiştik.Uyuyakaldığım için annem beni teyzemin yatağına yatırmıştı.

Bir ara birinin bedenime dokunduğunu hissettim.Annemin dokunuşu değildi .Yabancı bir el ve yabancı bir histi.

-Kimdi sana dokunan?

-Bilmiyorum

-Tanımadığın biri mi?

-Bilmiyorum...gözlerimi açamıyorum

-Gözlerini açamıyor musun yoksa açmak istemiyor musun?

-Açarsam bana zarar verebilir......Derken ağlıyordu.

Yüzünde ki her kasın ve sinirin kasıldığını görebiliyordum.

Dudakları titriyor,gözlerinden yaşlar boşalıyordu.

-Ne hissediyorsun?

-Korkuyorum..Çok korkuyorum.

-Gözlerini açmak ister misin?

-Hayır açamam.Bunu benden istemeyin.

-Peki. Gözlerini açmadan bir şeyler hissetmeye çalış.

-Hiç bir şey hissetmiyorum.Kim olduğunu bilmiyorum ama bana dokunmasını istemiyorum

-Bir nefes hissediyor musun,ya da bir koku.Ona benzer bir his?

-Nefes... Bir nefes duyuyorum.

-Duyduğun nefes sana ne hissettiriyor?

-İğrençlik

-Nefese odaklanmanı istiyorum

-Bunu istemiyorum

-Son defa nefese odaklanmanı istiyorum.Korkma yanındayım.

-Nefesin yüzüme değdiğini hissediyorum.

-Nefese odaklan ve gözünü açmadan gözünün önüne bir siluet getirmeye çalış.

-Tamam

-Bunu yapabilir misin?

-Evet

-Bir koku hissediyor musun?

-Hayır

Bir süre bekledim ve sadece yüzünü izlemeye başladım

Yüzünü ekşitti,dudaklarını büktü,kirpiklerini bir birine iyice yapıştırdı,Bilinç altından bir görüntü geldiğini ve siluete dönüşmeye başlamasını mimiklerinden anlamak için uzman olmaya gerek yoktu.

-Kim geliyor gözünün önüne bayan X?

- Sessizlik

-Tanıdığın biri mi?

-Ağabeyim..... ama o olamaz.. Hayır bu mümkün değil. Siz siluet deyince,neden bilmiyorum kardeşim geldi gözümün önüne

-Tamam. Ağabeyin değil.Peki Kim olabilir?

-Teyzemin oğlu yada komşunun bir oğlu vardı,adı "Y" idi o olabilir.Zaten bazen pis sözler söylerdi.

-Komşunun oğlu olma ihtimali daha mı güçlü?

-Bilemiyorum.

3 ihtimal var elimiz de,ya da üç şüpheli de diyebiliriz. 

Bu ihtimal üzerine bilinç altını temizleme,ya da bu olayda karıştırma demek daha da doğru olabilir.Bazı tekniklerle bilincinde olmasını istediği zanlıyı bilinç altına kabul ettirmek için çalışma yaptık.

-Şimdi olayı tekrar anlatabilir misin?

-Annem ile teyzeme gitmiştik.Uyuya kaldım,annem beni teyzemin yatağına yatırdı.Neden sonra,bir elin cinsel organıma dokunduğunu hissettim.Gözlerimi açtığımda komşumuzun oğlu "Y" olduğunu gördüm.uyandığımı görünce odadan çıktı ve uzaklaştı.

-Komşunun oğlu olduğuna şimdi emin misin?

-Evet.. Eminim o "Y" idi.

-iyi misin şimdi?

-Evet iyiyim Teşekkür ederim.

Gözlerini açtığında,kirpiklerini sıktığı için dışarıya akamayan göz yaşları hızla boşalmaya başladı.Gözlerinin kıpkırmızı olmasına rağmen parlıyordu.Sanki kaybettiği bir şeyi bulmuş gibiydi.

Zanlı Komşunun oğlu "Y" miydi,yoksa diğer iki şahıstan birimiydi bilemiyoruz.

Bilinç altı kendisini rahatlatmak için belki de masum olan "Y" yi kurban olarak seçmişti.

Amacı,Bilinç'in canını en az yakacak olan seçenekle,olaya çözüm bulmak ve hizmet ettiği insanı feraha kavuşturmaktı.

Biz beyni ve bilinç altını yönlendirmeden İnsan mekanizmasının kendi kendine nasıl çözüm bulduğunun şaşkınlığıyla başka bir terapi için hazırlık yapmaya başladık.

Bir sonra ki seansta şikayetlerinin geçtiğini anlatıyordu.Ellerinde ki kasılmalar geçmişti.Artık eşimin yanında daha da rahatım derken gülümsedi utangaç bir tavırla.

Ben sormamıştım,fakat,

Ağabeyinden bahsetmeye başladı.Bize yakın bir semtte yaşıyor.Eskiden gördüğümde geriliyordum.

-Şimdi iyi misiniz?

-evet.....

Yeni bir hikaye ile Devam edecek....





BİR TERAPİSTİN ANILARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin