Bir Sonun Hikâyesi

19 2 0
                                    


Cem Adrian ~ Yine Ayrılık

Cem Adrian ~ Sana sarılınca






Lanet bir güne daha merhaba demek çok sıkıcı.

Onsuz güne başlamak soğukta terlemek kadar saçma

Onsuz güne uyanmak onsuz güne uyanmak kadar saçma

Aldatılmıştım. Kırılmış , paramparça olmuştum. Ama hala onu seviyordum.

Bunu kendime neden yapıyordum hiç bilmiyorum.

Onun bana geri dönmesini istiyordum. Eskisi gibi mutlu olmak belki ilerde evleneceği karısı olmak istiyordum. Çocuklarının annesi olmak istiyordum. Annesinin gelini olmak istiyordum.

Beni neden aldattı. Ben ona hiçbirşey yapmamıştım ki. Neden bizi bitirmişti. Ona bitirmesi için imkân vermemiştim ki.

Canımdan daha çok sevdiğim için mi gitmişti. Yoksa benim sevgim ona yetersiz mi gelmişti.

Yemin ederim tüm sevgimi ona verdim. Annem ve babamdan görmediğim şefkati değeri ona verdim.

Beynim , 'Bu kadar mı bunları göremeyecek kadar kördü' , dedi.

Kalbim , 'Sen çok saftın ama o seni hakedemeyecek kadar kirliydi' , dedi.

Ciğerim , ' Onu çok özlüyorum ' , dedi.

Hangisini dinlemeliydim.

Onu özlüyor muydum ? Evet.

Gerisini siktir edip yatağımdan kalktım. İlk önce sırtımı dikleştirip uzun bir süre duvar ile bakıştım. Daha sonra ayaklarımı yataktan aşağı indirerek ayağa kalktım.

Banyoya girip lavabonun başına geçtim. Ayağımda çoraplarım yoktu ve fayansa her bastığımda tenime milyonlarca iğne batmış hissi uyandırıyordu. Suyu en soğuğa ayarlayıp sonuna kadar açtım

Kesinlikle her zaman böyle daha eğlenceli oluyordu.

Elime sıvı sabunu döküp suyun altına soktum. Elimi bir yandan ufalıyor biryandan temizliyordum. Avucuma doldurduğum su ile suyu yüzüme çarptım. Suyun soğukluğu işte şimdi anlaşıldı. Saçımı hafif ıslatıp banyodan çıktım.

Pijamalarımı üzerimden çıkarıp okul kıyafetlerimi giydim. Telefonumu kulaklığımı paltomun cebine koydum.

***

Okul'un sevisinin geldiğini belirten korna sesi ile kahvemden son bir yudum alıp evden koşarak çıktım.

Elimdeki şapkamı hemen kafama taktım ve servise bindim.

Arkadan bir önceki koltuğa oturup cebimden kulaklığımı ve telefonumu çıkardım.

Kulaklığı telefona taktım. Kulaklık yerlerini kulağıma yerleştirdim. Cem Adrian - Yine Ayrılık şarkısını açıp kafamı cama yasladım.

SORRY || TürkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin