Nu inteleg. Niciodata nu am.
Am avut incredre in propriile puteri ...am avut incredere indecizile comandatilor care mi-au castigat soarta ... dar,inca nimeni nu stie care va fi rezultatul.
-Levi
-----
" Hey! Suntem urmariti!!"
Imi imi intorc privirea si ii zaresc.844. Ultimul teritoriu lasat oamenilor ,dupa aparitia titanilor ,este inconjurat de mila zidurilor .
Incepand cu cel marginat ele sunt :zidul Maria, zudul Rose si zudul Sheena.
In cea mai protejata locatie , in centrul celor trei ziduri este Capitala Regala.
Aceasta este centrul activitatii omenesti , incluzand guvernu si economia.
In jurul Capitalei Regale se ridica randuri de locuri splendide . Oamnenii care traiesc acolo sunt asigurati la o viata luxoasa.
Dar....
Chiar si Capitala , printre toata acea splendoare .... nu , DEOARECE
in toata acea splendoare , exista si un loc intunecat si inert.Un oras in jurul Capitalei Regale ... imbibat de minciuni,un imens spatiu locut.
... Distinctul Subteran.Conform vechilor documente , candva omenirea cosidera trairea sub pamant drept scapare de regimul titanilor.
Intr-un final , acest exod a fost anulat , vagabonzii si criminalii s-au mutat in ruinele care au ramas.Cea mai adanca sectiune a devenit mahala , abamdonata chiar si de Roialitatile guvernului.
Astazi,chiar si politia Militara sovaie sa calce in acel loc.
"Sunt patru, 50 de metri in spate." Imi spune Furla.
"Va trebui sa ma inmanez, lucreaza la ora asta in felul asta..."Roscata a vorbit.
"Nu sunt chiar atat de multi azi."
"PMPH. Acei mucosi nu invata niciodata... . Pf!"" Hey, Levi! Nu a fost tare ce am spus?"
"Nu fi stupida." " In orice caz, nu ii putem ghida drept spre ascunzatoare ."" Ma calca pe nervi ,dar...Furlad."
"Da-"
"Isabel"
"Ce-i?"
"PREGATITI-VA! E timpul sa-i dam bataie!"
"YEEHA!!" FACETI-MI LOC !"
Imi dau avant, pentru am ma putea ridica , de carul uniu tip blond.
"La naiba .! Muriti in chinuri huliganilor!!" Fix tu imi mai lipsesti.
"Hey. Inca ne mai urmaresc. Si sunt mai aproape."
"..."
"Nu prea patetic pentru sugari! Deci,au decis sa incerce sa ne prinda la modul serios?"
"Lucrurile trebuie sa fie foarte lejere daca au timp pentru o excursie in distinct. Nu ar trebuii sa fie liberi luind temperatura regelui sau ceva? Ce pierdere de timp."Furlad. . .
"Nu... ceva este inca neclar." In primul rand, nu e nici o sansa ca acei lenesi MPS sa lucreze atat de greu. Sa fi capabil sa zbori atat de drept prin aceste stalcmite ar putea sa insemne... nu , dar nu poate fi... " Ar putea sa nu fie Politia Militara."
"Si atunci ce?"
"Trebuie sa verific. O intoarcere rapida pe langa coloana ar trebui sa ajunga."
"Hwoo! BINISOR!, .... aaa, vreau sa spun cacat."
". . .. E tot ce m-am asteptat de la corpul de Recunoastere."
"Ce!?"
"CORPUL DE RECUNOASTERE? Esti sigur?"
"Da... . Am vazut semnele de pe spatele lor cad ne-am intersectat. A fost. . . Aripile libertatii."
"Nu sunt cei care megr in afara zidurilor si chiar omoara titani? Levi."
"Nu am nici o intentie sa ma amestec cu tipii aia. Dar acum sunt dupa noi si nu va fi usor sa-i perdem."
"O sa-i iau pe fiecare. O sa-i fac sa plângă! "
"La naiba. . . A devenit un ordin."
"Daca ne prind, fiti siguri ca o sa ne confiste echipamentu. Chiar daca scapam fara sentinta , va fi durere. Atunci nu fiti prinsi."
"Da! Nu fiti prinsi! "
"Gee, multumesc!"
"Ati inteles amndoi, nu?"
"Desigur!"
"Da, da."
Si ne-am despartit.
----
Parte a doua din primul capitol va veni si ea.@MacKenze
CITEȘTI
ATTACK on TITAN- no REGRETS
FanfictionPrimul volum din "Atttack on Titan- no regrets" care prezinta viata personajului Levi inainte de a se alatura Corpului de Recunoastere.