Daca ati avut curiozitatea a-mi verifica profilul intrebandu-va de ce imi ia asa de mult timp sa postez, ati fi putut obseva ca am scris o carte,deci da , am avut ceva activitate. M-am lungit destul da incepem.
---------''''
Cateva saptamani da devreme , la centrul militar. . .
- Nu pot sa a acept asa ceva!!
-Domnule,v-ai uitat peste planul trimis? Daca il punem in practica ar trebui sa reducem drastic numarul caderilor pierduti in afara zidurilor!
- Comandant Shadis. . . Keth. Bineinteles ca am verificat cererea ta. Aceasta formatie lunga pentru cautare , te-am auzit dezvoltand-o.
- Da domnule.
- Foarte ingenios, sincer. In expeditile anterioare regiunea s-a bazat cum sa nimiceasca titanii. Dar planul rau pune acentul pe cum sa-i evitam. Este o gandiere complet originala aproape admirabila.
-Sunt onorat sa aut aceste , domnule.
-...Daca combinam forvatia veche cu formatia noua... trebuie sa fim capabili sa o facem pe destante mai lungi si sa limitam mortile.. . .
- Daca intelegeti , atunci de ce....
- Nu pot obtine aprobarea consiliului. De destul de demult, au fost membrii care s-au opus expeditiilor. In trecut am reusit sa-i convingemsa primim fonduri. Dar acum, pana si publicul se impotriveste sa va trimitem in afara orasului.. . . . Bineinteles, stim asceasta. Acum ca consilierul munincipal,Ludof, a decis dezolvarean imediata a legiunii. Are o influenta impesionanta asupra casei parlamentulu si,desidur, are multe prese care-l simpatizeaza.
- Dar, domnule,.... DACA NE OPRIM AICI , TOATE SACRIFICILE VOR FI IN VAN! Daca folosim formatia lui Erwin suntem siguri ca -
-Te rog, intelege.
- . . . Au decis deja sa ne suspende activitatea?
- Concilul va vota peste cinci zile , dar... nu e nici o posibilitate de a o opri.
- Inteles, domnule.
*end flashback*
CITEȘTI
ATTACK on TITAN- no REGRETS
FanfictionPrimul volum din "Atttack on Titan- no regrets" care prezinta viata personajului Levi inainte de a se alatura Corpului de Recunoastere.