Votajte i komentarišite dok čitate.
TO JE BIO ON!!!!!!LUKA RYAN!!!!SANJAM LI?Odmah sam prihvatila zahtev i sva srećna legla u krevet.Sećam se da sam ga sanjala to veče.Sutradan sam bila presrećna kada sam ga videla u školi.Gledao me je drugačije,nikada me nije tako gledao.
Veliki odmor je,svi stolovi su bili zauzeti,samo je bilo jedno slobodno mesto pored mene."Mogu li?",čula sam njegov grub glas."Da",pomalo piskavo sam rekla.Seo je,5 minuta smo samo ćutali,bilo mi je neprijatno(nisam znala šta da pričam),ali mi je prijalo."Ideš večeras na koncert 1D?",rekao je, "Ne,nemam kartu",odgovorila sam." A,pa ja imam dve,hoćeš sa mnom?",čini mi se da mi je temperatura naglo porasla kad je to rekao,"Ovaj...ja...pa...može",rekla sam pokušavajućinda izgledam nezainteresovano ali nisam uspela."Sjajno,dolazim po tebe u 8", "Ok".
OMG,ŠTA SE UPRAVO DOGODILO??!!IDEM SA LUKOM NA KONCERT??!!MORA DA SANJAM!!!!Hvala Bogu,ne,ne sanjam.
Ceo dan sam bila nervozna,šta obući,kako se ponašati,šta pričati??????Ceo dan su mi se ta pitanja motala po glavi.Savršeno,bela majica,crne isvepane pantalone i starke,nije loše,želim da izgledam nezainteresovano,kao da me nije briga(ali jesteee i to previšeeee!!!!)
19:49,iščekujem ga svakog momenta,čujem kako neko prilazi ulazu.Pozvonio je a zatim sam otvorila vrata." Hej","Ćao,spremna si?","Da,idemo".Javila sam se roditeljima i krenuli smo.
"Ti igraš fudbal za školu?" ,"Da",rekao je.Misli Stasha,reci nešto pametno..."Pa,lepo"."Pa lepo"??,to je sve što imam?Auuuuu.Ceo put smo oričali neke nebitne stvari kao naprimer kakvo je vreme u Španiji u ovo doba godine i kako su pingvini divne životinje.
Stigli smo tamo,seli smo i 1D je počeo svoj koncert.Istina je da ih uopšte ne volim ali zna se zašto sam pristala.
Ubrzo se pojavila neka devojka koja ga je poljubila u obraz i sela pored njega."Ćao,Luka","Hej Carly",rekao je,"Ovo je moja drugarica,Stasha,Stasha,ovo je moja devojka Carly"......Sta??Devojkaa??"Drago mi je Carly",rekla sam kroz zube,"I meni",rekla je sa onim fejk šarmom."E Luka,nešto me glava boli,idem kući,umorna sam",rekla sam,"Šta?Sad?Ali...","Ćao!",glasno sam rekla,on je ostao i imao je neku zbunjenu facu.
Stigla sam kući,bacila se na krevet i počela da plačem.Devojka,ima devojkuu...Tako uplakana sam zaspala.
Jutro,subota,11:37,ustajem i primećujem da mi je jastuk vlažan i crn(od suza i šminke),umivam se i dovodim u red.Za doručkom obično visim na fejsu,snapu i instagramu.Ušla sam na fejs i videla jednu od mnogih poruka na kojoj su se moje oči zadržale...
Htela sam da vam se zahvalim na follow-ima.
Nadam se da vam se priča svidja i da ćete nastaviti da čitate.
Votajte i komentarišite,želim da znam kako je vi doživljavate i da li vam se dopada!!!!<3333
ESTÁS LEYENDO
Izgubljena u tim očima
RomanceStasha,tipicna 16-ogodišnjakinja,napušta svoj rodni grad,Denver,seli se u L.A.Na početku nije srećna,ali vremenom će biti.