Prvo veče sam otišla u krevet bez večere,nisam imala snage da jedem,ni da se pokrenem.Sutradan sam ustala jako rano,oko 7 sati,svi su spavali.Odlučila sam da odem da posetim kraj,jer sam već osuđena na L.A.Sve je bilo divno,naš kraj,Santa Monica,je prelep,prostrana plaža.Ipak sam bila tužna koliko god me je grad fascinirao.Otišla sam do plaže,oduvek sam ih volela.Sela sam na jednu klupu,jedinu koja je bila u hladu,posmatrala sam nemirno more.Odjednom,pojavio se neki dečko,onako,simpatičan moram priznati.Čini de da me nije ni pogledao,kreten.Ipak,nisam imala želje da se upoznajem ni sa kim.Oglasio telefon,mama sa porukom Dođi kuci na doručak,nerado sam krenula.Ušla sam u kuću,zalupila vratima,oprala ruke i sela za sto.Mrtvu tišinu je probio mamin glas "Pa deco,danas idemo u obilazak grada,da se malo upoznate sa L.A.-om." Nisam bila raspoložena,radije bih ostala kući ,ali neee,niko se ne sme protiviti gospođi Swift.Tako je i bilo,obilazili smo grad ali ja sam to totalno nezainteresovano gledala.I odjednom ,sasvim slučajno(valjda)pojavio se on,isti onaj dečko sa plaže.Samo je hladno prošao,nije me ni primetio.Satima smo obilazili L.A. isli smo i u šoping,nisam ništa puno kupila,za divno čudo.Konačno,stigli smo kući.Bila sam preplašena,sutra je moj prvi dan u novoj školi,sta ce bitii??Loše sam spavala,samo sam o tome mislila.Svanulo je i to jutro,nije mi se išlo,ali morala sam.Obukla sam prvo što mi je palo pod ruku,promrljavila doručak i krenula.Skola je ogroooomnaaaaa.Previše ljudi bila sam prestraljenaa.Nisam znala kuda da idem niti bilo šta.Lutala sam kao debil školskim hodnicima i onda mi je prišla jedna devojka."Zdravo,ti si nova učenica?"Ja sam Emma.","Da,ja sam nova,zovem se Stasha",odgovorila sam."Pa Stasha izgleda da smo zajedno u odeljenju,hajde sa mnom,pokazaću ti školu".I krenule smo,rekla mi je dosta stvari,ko su popularni učenici,koji nisu i pokazala mi je školu.Usle smo u učionicu i NE MOGU DA VERUJEM!!!!!!TO JE ON!!!!!ONAJ DEČKO KOG SAM VIDELA NA PLAŽI PA POTOM U GRADU!!!!!!Ok,imao je divne plave oči i plavu kosu,pa i neki šmekerski stav.I baš da sednem u klupu koja je paralelna sa njegovom.Mislim,bilo mi je neugodno,nova učenica,svi u mene bulje.On me i nije toliko primećivao,zapravo,tog dana uopšte nismo komunicirali.Prvi dan škole je bio ok,ništa posebno ali ne verujem SA NJIM U ODELJENJU!!!!!!!!Sutradan smo po prvi put razmenili par reči,prišao je i rekao "Ćao,ja sam Luka"," Ja sam Stasha",odgovorila sam i to je to.Već trećeg dana je bilo drugačije,pricali smo,smejali se itd.Čak me je i pozvao na svoju žurku u subotu uveče!!!!!!Može boljee??Majka me je pustila,a što i ne bi,treba da se uklopim u društvo.Sećam se da sam krenula da se spremam 2 sata pred party.Bila sam veoma uzbuđena.Emma i ja smo se našle u 20 h i krenule tamo.Bilo je super,glasna muzika,dobra atmosfera.Ali,ja nisam igrala,bilo me je sramota,jedva da ikog poznajem,onda je on prišao:"Zašto sediš?",pitao me je, "Ovaj,pa nisam baš raspoložena za ples", " Ok",rekao je.OK,SAMO OK,TO JE TOO?????NIŠTA VIŠE,STOKAA!!!!!NADALA ZAM SE BAR DA ĆE MI PREDLOŽITI DA OGRAMO,ALI NEEEE SAMO OK!!Žurka je prošla,došla sam kući oko 1 ujutru,doslovno sam se smarala jer sam očekivala da me ponudi plesom ali ništa,pa OK.Sedam za komp,ulazim na fejs i 20 zahteva od kojih mi je jedan privukao pažnju.....
KAMU SEDANG MEMBACA
Izgubljena u tim očima
RomansaStasha,tipicna 16-ogodišnjakinja,napušta svoj rodni grad,Denver,seli se u L.A.Na početku nije srećna,ali vremenom će biti.