''Nefes hadi kızım ilk günden geç kalıcaksın.''
Annemin ninni gibi gelen sesiyle yataktan kalkarak dolabımın karşısına geçtim.Okulumuzun üniforması olmadığı için serbest gelebiliyorduk bende buna dayanarak altıma yüksek bel siyah pantolonumu hala havaların sıcak olma nedeni ile kısa kollu salaş beyaz badimi üzerime geçirdim.Çantam hazır olduğundan dolayı çantamıda alarak aşağı indim.Herkes kahvaltı masasındaydı annem,babam,yardımcımız Safiye abla ve benle yaşıt olan oğlu Batıray
''Herkese günaydın.''
''Sanada günaydın kızım hadi gel otur kahvaltını yap.''
Batırayın yanında ki boş sandalyeye kahvaltımı yapmaya başladım son lokmamı ağzıma atarken saatine baktım saat 08.00 'dı dersin başlamasına yarım saat kadar bir süre vardı.
''Nefes yediysen kalkalım.''
''Tamam Batı.''
Bardağımda kalan son damla portakal suyumuda içtikten sonra ayağı kalkarak yerdeki çantamı sırtıma aldım.Annem ve babamla vedalaştıktan sonra Batıyla birlikte dışarı çıkarak okula doğru ilerlemeye başladık.
''Nefes.''
''Efendim.''
''Bugün yanımdan ayrılma.''
''Neden bir sorun mu var ?''
''Okula yeni bir çocuk gelmiş hiç içime sinmedi çocuğun sana bulaşmasını istemiyorum.''
''Batı abim gibi davranma aynı yaştayız.''
''Nefes bir kerede beni dinlesen ne olur ?''
''Tamam tamam ayrılmam.''
''Aferin.''
Okula gelene kadar konuşmadık.Okulun bahçesinden içeri girince yeni gelen çocuğu görürüm umuduyla etrafına baktım ne yazık ki etrafta yeni gelen biri gözüme çarpmadı.Bende önüme dönerek Batıyla birlikte sınıfa ilerlemeye devam ettim.Sınıftan içeri girince Yağız ve Mira'yı gördüm cam kenarında 4.sırada oturuyorlardı bizde Batıyla onların arkasına yani en arka sıraya geçtik.
''Nefes bir an gelmiyeceksin sandım.''
''Abartma Mira daha derse 15 dakika var.''
''Kızım dedikodular için yarım saat önceden gelmek lazım.''
''Söyle bakalım ne oldu ?''
Kızım tam karşımıza ailesiyle birlikte meteor bir çocuk oturdu ama çok soğuk bir tipi var,zaten soğukluğu önemli değil yakışıklılık oranı önemli benim için.
''Mira o çocukla konuşmayacaksın.''
''Nedenmiş Yağız Bey?''
''Çünkü b-ben istemiyorum.''
Yağız şimdi kekeledi demek ki önemli bir şey var eğer Mira'nın kesinlikle o çocukla konuşmasını istemiyorsa ondan hoşlanıyor yine benim ileri zekam sayesinde olayı çözdüm.
''Sanane ya konuşurum.''
''Konuşmayacaksın!''
''Konuşacağım!''
''KONUŞMAYACAKSIN!''
''KONUŞACAĞIM!''
Artık birinin bunların kavgasına son vermesi gerekti ben onları susturacağım sırada zaten Mira susmuştu kafasıda Yağıza dönük değil kapıya dönüktü,bende kafamı o tarafa çevirince yeni gelen çocuk olduğu belliydi.Yan sırama oturdu.Siyah saçları,kahverengi gözleri ve kaşıyla dudağının orada piercingi vardı, sert bir yüz ifadesi var iken piercingleri onu daha sert göstermiş. Mira hızla arkasını dönerek konuşmaya başladı.
''Bizim karşımızda oturan çocuk.''
''Mira iyisin kızım taş gibi çocuk karşında oturuyor.''
''Eee ben sana dedim Nefescim.''
''Mira artık dön önüne''
''Yağız ne inatçı biri oldun sen ya.''
Hocanın sınıfa girmesi ile konuşmamız bölündü. Yeni hocaydı tanışma faslı ile ders kaynamıştı yeni gelen sert çocuğun adını öğrenmiştim Doruk ATEŞ zilin çalmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım.
''Bugün bir şeyler yapalım mı?''
''Olur bana sorun yok.''
Bende cevap vericeğim sırada telefonumun mesaj sesi duyuldu mesajı açarak okumaya başladım
Gönderen:Annem
Kızım babanla iki haftalık iş gezisine çıkmak zorunda kaldık,sanada kredi kartını bıraktık.Seni seviyorum tatlım.''Kimden mesaj gelmiş Nefes?''
''Boşver.''
''Ver bakıcam.''
''Hayır.''
Batı telefonu almaya çalıştığı için bende ayağı kalktım o uzandıkça bende geri çekildim ayağımın yere takılmasıyla bir şeyin üzerine düşmüştüm.Mira'nın gözleri kocaman açılmış Batı'nın ise kaşları birleşicek kadar çatılmıştı neden böyle bakıyorlarki kulağımın orada sıcak nefes hissetmemle irkilmiştim.