0.2

117 9 3
                                    

Birinin üzerine düşmüştüm !

'ufaklık çok yanlış kişiye bulaştın' bu lafı duymamla kalkmam bir oldu bu Doruktu kendime küfürler savurarak ona doğru döndüm.

''B-ben özür dilerim.''

Hiçbir şey demiyince yerime oturdum.Batı zaten sinir olduğu için bana cevap vermiyordu Mira ile Yağız ise yine atışıyorlardı.

''Batı.''

''Ne.''

''Böyle davranma bana sevmediğimi biliyorsun.''

Bir şey demeden sınıftan çıktı.

Çıkış zili çalınca Batıyla birlikte eve kadar sessiz bir yolculuk sürdürdük.Kapının zilini çalınca Safiye abla kapıyı açtı,içeri geçerek hemen odama çıktım.Hazırlamam gerek bir valiz vardı çünkü sevgili okulumuz bizi kampa götürücekmiş,valize birkaç eşya koyduktan sonra aşağı bıraktım.

''Nefes yemek hazır.''

''Geliyorum Safişim.''

Masaya oturarak yemeye başladım ama masada Batı yoktu.

''Batı nerede ?''

''Odasında aç değilmiş.''

Birkaç lokma yedikten sonra Batı'nın odasına yönelerek kapıyı tıklatıp içeri girdim.Batı'nın üzerinde hiçbir şey yoktu neden çıplak gezersinki ?

''Efendim Nefes.''

''Böyle yapma yemeğede gelmedin zaten.''

''Aç değilim o yüzden olabilir mi ?''

''Seni tanıyorum sen kızgın veya üzgün olmadığın sürece odana çekilmezsin daha çok benimle uğraşırsın.''

''Bugün havamda değilimdir belki.''

''Batı inatlaşma işte.''

Kollarımı boynuna sararak kendime çektim oda bana sarılınca belli bir süre böyle durduk.

''Nefes hanım bana ne hazırlayacaksınız ?''

''Ne istersiniz Batı Bey ?''

''Şu an ne olsa yerim.''

''Hadi gel.''

Birlikte odadan çıkarak mutfağa geçtik.Buzdolabının kapağını açarak tencerede olan yemekleri çıkarıp ocağı yerleştirdim Batı ise ocağı açarak ısınmasını bekledi,yemekler ısınınca bir güzel karnımızı doyurduk.

''Batı film izleyelim mi ?

''Ben seçerim.''

''Tamam.''

Batı içeride televizyonu ayarlarken bende patlamış mısır,kola ve birkaç atıştırmalık alarak içeri geçtim ben gelene kadar hazırlamıştı ikimizde koltuğa yerleşerek filmi başlattık.

''Batı mahvedicem seni.''

Şu an Batı'nın çıplak bedenine sarılmış gözlerim yumulmuş bir şekilde duruyordum çünkü korku filmi açmıştı korktuğumu bile bile eğer korkarsam ona sarılıcağımı da bildiği için açıyor.

''Nefes ne var bunda altı üstü adam kadını kesiyor.''

''Batı gülme ve konuşma.''

''Tamam bitti film açabilirsin gözlerini.''

''Doğru söylüyorsun umarım.''

''Evet doğru.''

Gözlerimi açınca film bitmişti ama şimdi rüyama giricek korku filmi başlamıştı.

''Batı benle uyumak zorundasın.''

''Neden ?''

''Şimdi odamda korkudan uyuyamıyacağım sonra uykusuzluktan gözlerimin altı morarıcak ve zombi Nefes ortaya çıkıcak ne dersin ?

''Tamam yürü bücür.''

''Sensin bücür be.''

''Hala yürümüyor musun sen ?''

Beni sırtına alarak merdivenleri çıkmaya başladı bende sırtına almasına ses çıkarmadım zaten hep sırtına alıyordu kapının açılmasıyla odama geldiğimizi anladım Batı sırtından indirerek yatağı yatırdı kendide yanıma uzandı.

''Batı üzerine kıyafet giysene hasta olucaksın.''

''Hasta olursam sen bakarsın bücür.''

''Batı gezide hasta olmanı istemeyiz.''

''Bir şey olmaz bana hadi uyuyalım.''

Batı'nın çıplak vücuduna sarılarak kendimi uykunun kollarına bıraktım.





SİLİK SİYAHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin